لو رفتن جدیدترین‌ گوشی نوکیا

۳۰اردیبهشت، موبنا- به تازگی شایعات و تصاویری از محصول تازه نوکیا انتشار یافته که دارای نمایشگر ۴٫۵ اینچی و دوربین پیشرفته است.

بر اساس تصاویری که از گوشی تازه نوکیا با نام EOS انتشار یافته، شبیه Lumia 920 است و نمایشگر ۴٫۵ اینچی آن قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰×۷۶۸ پیکسل نمایش دهد.

بر اساس اطلاعاتی که دربارهٔ این گوشی انتشار یافته دوربین این گوشی از فناوری PureView پشتیبانی می‌کند اما روی بخش دوربین میزان مگاپیکسل آن نوشته نشده است.

انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده چهار هسته‌ای و ویژگی‌های پیشرفته راهی بازار شود تا توان رقابت در برابر گوشی‌هایی همچون Galaxy S4 و آی‌فون ۵ را داشته باشد.

اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی منتشر نشده است.

نوکیا که در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ حدود ۳۸ درصد بازار موبایل را در اختیار داشت این سهم روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳ درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت.

این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید می‌کند.

ساختمان اصلی نوکیا در شهر اسپو در نزدیکی هلسینکی، پایتخت فنلاند، قرار دارد. مراکز تحقیقات نوکیا در سراسر جهان از قبیل پکن، بوداپست، بوخوم، پالو آلتو، کالیفرنیا و کمبریج، ماساچوست قرار دارند.

کارخانه‌های بزرگ نوکیا در سالو، فنلاند؛ پکن، چین؛ دونگ‌گوآن، چین؛ چنای، هند؛ کوماروم، مجارستان و منطقه روهر در آلمان قرار دارند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.