لیست جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد

۰۱ تیرماه ۱۳،

رویانیان و پروین در بین اعضای هیئت مدیره حضور دارند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: لیست وزارت ورزش در خصوص اعضای جدید هیئت مدیره به دست ما رسیده است.

  فداحسین مالکی در خصوص آخرین وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که از قبل قرار بود باید اشخاصی به هیئت مدیره اضافه می‌شدند تا ما به تعداد قانونی اعضا برسیم.

وی افزود: از همین رو طبق آخرین لیست هیئت مدیره که به ما داده شد آقایان خوردبین و کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج به اعضای هیئت مدیره اضافه شدند.

مالکی ادامه داد: لیست جدید آمده اما چون آن را هنوز ندیدم اطلاعی ندارم که آیا نژادفلاح در آن حضور دارد یا خیر. انشاءالله فردا غروب جلسه هیئت مدیره تکلیف همه چیز را روشن خواهد کرد.

مالکی یادآور شد: مسئله‌ای که مهم است رویانیان و پروین در بین اعضای هیئت مدیره حضور دارند و سایر تصمیم ها فردا مشخص می‌شود. البته بابت آقای رویانیان هم باید اعلام کنم گویا ایشان در جلسه‌ای که دو شب پیش با وزیر داشت توافقات اولیه را برای جابجایی اعلام کرده است.

مالکی در خصوص اینکه در صورت تشکیل هیئت مدیره رویانیان به دلیل سفر به روسیه غایب است،‌ گفت: قطعا رویانیان باید در جلسه هیئت مدیره باشد اما حالا که نیست سعی می‌کنیم تا با خودش دربارهٔ این مسئله صحبت و سپس در مورد این مسئله مهم تصمیم‌گیری کنیم. حضور رویانیان در هیئت مدیره قطعی است اما سایر مسائل پس از جلسه و صحبت با خودش تکلیف مشخص می‌شود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.