لیست رشته/ محل های با آزمون بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- لـیست رشته/ محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت www.azmoon.org قرار دارد، و هر داوطلب می تواند برای اطلاع به آن مراجعه نماید.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر و با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته اظهار داشت: فهرست رشته/ محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت www.azmoon.org قرار دارد، لـذا داوطـلبان می توانند بصورت آنلاین لیست رشته/محل ها را رؤیت و رشته های موردنظرشان را انتخاب کنند.

 اقبالی در ادامه افزود: اشخاصی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی خود، گزینه ی زبان انگلیسی و هنر را بطور همزمان انتخاب و در آزمون شرکت کرده اند، می توانند هم اکنون هم از گروه آزمایشی خود و هم از گروه هنر و هم از زبان انگلیسی انتخاب و در سایت بصورت آنلاین ثبت نام کنند.

رئیس مرکز آزمون خاطرنشان کرد: برای انتخاب رشته در گروه های آزمایشی، در دست داشتن شناسه انتخاب رشته ۷ رقمی که تحت عنوان کد دسترسی در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درج گردیده است، الزامیست.

اقبالی در ادامه تأکید کرد: هر داوطلب رشته های با آزمون می تواند ۲۰ رشته/محل را در هر گروه آزمایشی براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند. همچنین داوطلبان می توانند از مجموعه رشته/محل های پاره وقت نیز با خرید کارت اعتباری مجزا ثبت نام کنند.

اقـبالـی در پـایـان گــفـت: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایـت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.