لیورپول جو آلن را از سوانسی خریداری کرد

سران باشگاه لیورپول موفق شدند تا جو آلن، بازیکن میانی سوانسی را به خدمت بگیرند. این ستاره ۲۲ ساله بعداز پشت سرگذاشتن تست های پزشکی، با امضای قراردادی طولانی مدت به آنفیلد گیوست.

به نقل از گل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که آلن با امضای قراردادی جدید، دستمزدی سه برابر دستمزد سابقش دریافت خواهد کرد (هفته ای ۵۷ هزار یورو) و مبلغ ۲٫۵ میلیون یورو هم بعد از امضای قرارداد دریافت کرده است. او درنهایت با قراردادی ۱۹ میلیون یورویی به لیورپول پیوسته است .

آلن فصل قبل در سوانسی شاگرد برندان راجرز بود و بدین ترتیب بعد از فابیو بورینی که از رم به لیورپول آمد، دومین خرید قرمزها خواهد بود .

خود آلن در صحبتهایی دراین باره گفت:« حس فوق العاده ای دارم. همه تاریخ این باشگاه را می دانند. لیورپول تیم بزرگی است و خوشحالم که به این تیم پیوسته ام.عشق و علاقه ای که مردم اینجا به فوتبال دارند، با من به مشارکت گذاشته خواهد شد ومن هم بخشی از این تیم می شوم.»

این درحالی است که آلن درهفته های اخیر با تیم المپیک بریتانیا در مسابقات المپیک لندن حضور داشت.

راجرز هم که از خرید این بازیکن کاملا خوشحال بود به خبرنگاران گفت:« من واقعا خوشحالم که جو تصمیم گرفت تا به ما بپیوندد. جو بازیکنی است که پرونده کاری اش کاملا به ایده و عقاید این گروه می آید. قدرت کنترل او و مالکیتش بر توپ، برای موفقیت در زمین مسابقه خیلی مهم است. او در سوانسی درسهای بزرگی آموخته و حالا بخش دیگری در زندگی هیجان انگیزش شروع می شود. برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.