لیگ باشگاهی سال آینده را محدود می کنیم

دبیر فدراسیون دو ومیدانی از اجرای قوانین جدید در لیگ باشگاهی کشور برای محدودیت مسابقات از سال آینده خبر داد.

حسین رشیدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: دو مرحله قبلی مسابقات لیگ باشگاهی کشور را به خوبی برگزار کردیم و تا پایان تابستان مرحله آخر مسابقات با معرفی قهرمان رقابت ها برگزار خواهد شد اما در نظر داریم برای سال آینده لیگ باشگاهی دو ومیدانی را با محدودیت بیشتری برگزار کنیم .

وی افزود: تعداد زیاد تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ باعث کاهش کیفیت رقابت ها می شود به عنوان مثال در لیگ شاهد این موضوع هستیم که از یک استان چند تیم حضور دارند در حالیکه ممکن است تعداد ورزشکاران آنها کمتر از هشت نفر باشد.

وی تصریح کرد: برای سال آینده در نظر داریم لیگ برتر باشگاه ها را با حداقل هشت تیم راه اندازی کنیم تا باشگاه ها نیز بر اساس قوانین به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: در یک نشست فنی در مورد لیگ برتر و لیگ دسته یک تصمیم گیری می شود تا ورزشکارانی که رکوردهای پایین تری دارند در لیگ دسته یک شرکت کنند.

دبیر فدراسیون دو ومیدانی گفت: راه اندازی مدارس دو و میدانی را در دستور کار خود قرارداده ایم که با آغاز فصل مدارس از ابتدای مهر استارت این برنامه زده می شود و به این مدارس مجوزه داده خواهد شد ضمن اینکه فدراسیون نیز حمایت های لازم را از این مدارس به عمل می آورد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.