لپ‌تاپ صفحه بزرگ ایسر با قیمت مناسب

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۱۲:۵۸:۱۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- لپ‌تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش‌های بزرگ، با وجود محدودیت‌هایی که برای کاربران خود از لحاظ حمل‌ونقل و جابه‌جایی ایجاد می‌کنند، همچنان مورد تقاضای گروهی از کاربران لپ‌تاپ هستند.
به گزارش آریا،گیمرها، گرافیست‌ها به ویژه افرادی که رده کاربران حرفه‌ای هستند، ترجیح می‌دهند یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش بزرگ و البته با کیفیت تصویر مطلوب در اختیار داشته باشند تا یک لپ‌تاپ سبک و جمع و جور ولو با قابلیت جابه‌جایی آسان. به گفته فعالان بازار، اگرچه لپ‌تاپ‌های سنگین‌وزن مخاطبان خاص خود را دارند و سهم چندان زیادی از آمار فروش بازار را در اختیار ندارند. ولی از آنجا که اکثر کاربران این لپ‌تاپ‌ها (البته نمونه‌هایی با صفحه نمایش ۱۷ اینچ) کاربران حرفه‌ای هستند، به همین دلیل این لپ‌تاپ‌ها دارای قابلیت‌های فنی بالا و قیمت گران هستند. البته برخی از برندهای عرضه‌کننده، نمونه‌هایی با قیمت متوسط هم در بازار عرضه کرده‌اند که به صفحه نمایش‌های بزرگ مجهزند. به عنوان مثال ایسر یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ که در عرضه لپ‌تاپ‌های ارزان شناخته شده است یک لپ‌تاپ صفحه بزرگ به بازار عرضه کرده است که قیمت مطلوبی دارد.
این لپ‌تاپ که ۷۵۵۲G-A نام دارد، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده AMD N970 Phenom II 2.2 GHz، رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است.کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم ATI Radeon HD 5650 1024 MB UpTo 4096 MB است.
در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که ۷۵۵۲G-A به یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی از نوع Glossy LCD with LED Backlight, CineCrystal Wide و با وضوح تصویر ۹۰۰×۱۶۰۰ نقطه در اینچ مجهز است. تجهیز به درایو نوری
SuperMulti DL Drive DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، اسپیکر داخلی استریو، شبکه بی سیم Wireless، چهار پورت USB 2.0، پورت خروجی VGA،پورت HDMI و… از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ صفحه بزرگ و سنگین وزن است.
این لپ‌تاپ سه کیلوگرمی به باتری شش سلولی با قابلیت کارکرد ۲/۲ ساعت مجهز است.این لپ‌تاپ با قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰ هزار تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.
منبع:روزنامه دنیای اقتصادی

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۲۵۸۱۷۳۷۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.