لیست گوشی‌های اکسپریای سونی قابل آپدیت اندروید ۴.۱ جیلی بیلی اعلام شد

اگر شما نیز از دارندگان یکی از گوشی‌های اکسپریای سونی هستید و برای دریافت آپدیت اندروید ۴.۱ جیلی بیلی روزشماری می‌کنید امروز سونی لیست گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید ۴.۱ را اعلام کرده‌ است که می‌توانید در ادامه مطلب آن را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارنت، بر طبق اعلام سونی گوشی‌های جدید سونی یعنی Xperia T، Xperia TX و Xperia V زودتر از بقیه در اواسط یک چهارم اول سال ۲۰۲۴ یعنی زمستان امسال این آپدیت حیاتی را دریافت خواهند کرد. پس از آن نوبت به نسخه‌های جهانی گوشی‌های Xperia S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia GO و Xperia J می‌رسد که البته تاریخ عرضه آپدیت هنوز مشخص نشده است.

سونی همچنین اعلام کرده که متأسفانه گوشی‌های سری ۲۰۱۱ اکسپریا مانند Xperia Arc S، Xperia Pro، Xperia Mini، Xperia PLAY و … که آپدیت اندروید ۴.۰ بستنی ساندویچی را پیش از این دریافت کرده‌اند به اندروید ۴.۱ آپدیت نخواهند شد. این تصمیم سونی که تقریباً قابل پیش‌بینی بود به گفته سونی به این علت است که سونی قادر نخواهد بود تجربه و کارایی مدنظرش را با اندروید ۴.۱ در این گوشی‌ها تضمین کند. پس اگر صاحب یک اکسپریای ۲۰۱۱ هستید تنها راه استفاده از رام‌های کاستوم البته با کمی ریسک است.

باعث کمی تعجب و ناامیدی است که گوشی‌ Xperia J با پردازنده قدیمی تک هسته‌ای یکی گیگاهرتزی Cortex-A5 آپدیت را دریافت کرده و گوشی‌هایی مانند Xperia Arc S آپدیت نشده و جای گوشی‌های دوهسته‌ای مانند Xperia Sola و Xperia U نیز در لیست سونی خالی است.

خبر های مرتبط:

  1. عرضه آپدیت اندروید ۴ برای گوشی‌های اکسپریا
  2. آغاز عرضه نسخه آزمایشی اندروید ۴برای سری اکسپریا توسط سونی
  3. گوشی Xperia GX سونی در راه ژاپن

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. میلاد:

    واقعا سونی تو آپدیت کردن گوشی هاش خیلی مسخره بازی در میاره هر کدوم دوست داشته باشه آپدیت میکنه و اصلا طبق اصول منطقی سخت افزاری و زمان منتشر گوشی ها نیستند
    خاک بر سر سونی!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.