لیکرز حذف شد/ بوستون مقاومت کرد

۰۹اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دوایت هاوارد بعد از چهارمین باخت تیمش مقابل سن آنتونیو بهترین توصیف را از شرایط امسال لیکرز داشت: ” این فصل مثل یک کابوس بود. مثل خواب بدی که نمی توانستیم از آن بیدار شویم.”

تیم لیکرز که آخرین بار در سال ۲۰۰۷ از مرحله اول پلی آف حذف شده بود، در چهارمین بازی با سن آنتونیو هم ۱۰۳ بر ۸۲ شکست خورد و کابوس این فصل را به پایان رساند.

تونی پارکر فرانسوی با ۲۳ امتیاز و چهار پاس گل بهترین بازیکن اسپورز و پائو گسول با ۱۶ امتیاز، هشت ریباند و پنج پاس گل بهترنی بازیکن لیکرز بود. گسول در حالی ۳ دقیقه به پایان بازی از زمین خارج شد که تماشاگران به حالت ایستاده وی را تشویق می کردند. هنوز یک سال از قرارداد ستاره اسپانیایی لیکرز باقی مانده اما احتمال فروش وی در فصل تابستان بیشتر از ماندن برای یک فصل دیگر است.

تیم سن آنتونیو که نزدیک به یک هفته فرصت استراحت خواهد داشت، باید با برنده بازیهای دنور ناگتز و گلدن استیت در مرحله بعد روبرو شود.

دوایت هاوارد سنتر لیکرز در اوایل کوارتر سوم با دریافت دومین تکنیکال فول از بازی اخراج شد و همراه با ناسزا به رختکن رفت. دوایت از اینکه با بازی فیزیکی بازیکنان سن آنتونیو برخوردی نمی شود، ناراحت بود. 

کوبی برایانت بازیکن مصدوم لیکرز که ۱۶ روز پیش با مصدومیت آشیل پا ادامه فصل را از دست داد در کوارتر پایانی به کنار زمین آمد و آغاز به راهنمایی بازیکنان جوان تیمش کرد.

این هشتمین بار در تاریخ تیم لیکرز بود که از دور اول پلی آف حذف می گردد. 

صعود بی دردسر میامی هیت

تیم میامی هیت که علاوه بر قهرمانی فصل قبل، شانس اول قهرمانی این فصل هم به حساب می آید با برد ۸۸ بر ۷۷ میلواکی به دور بعدی پلی آف رسید تا با برنده بازیهای بروکلین نتز و شیکاگو روبرو شود. 

دواین وید ستاره میامی برای اولین بار در دوران بازیگری اش، به خاطر مصدومیت زانو یک بازی پلی آف را از دست داد اما لبرون جیمز با ۳۰ امتیاز، هشت ریباند و هفت پاس گل غیبت وی را جبران کرد و مانتی الیس بازیکن میلواکی هم با ۲۱ امتیاز، پنج ریباند و هشت پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود.

میامی هیت از سال قبل هشت بازی پیاپی پلی آف را برده است. لبرون جیمز هم برای پنجاه و چهارمین بار در دور حذفی لیگ از مرز ۳۰ امتیاز گذشت.

 بوستون فصل را تمام نکرد

کارملو آنتونی مانند همیشه ۳۶ امتیاز به دست آورد، ریموند فلتون هم ۲۷ امتیاز به این امتیازات اضافه کرد اما تیم نیکز در نهایت موفق به چهارمین برد پیاپی مقابل بوستون و صعود مستقیم به دور بعد نشد. سلتیکز با ۲۹ امتیاز، هشت ریباند و شش پاس گل پل پیرس، ۹۷ بر ۹۰ برنده شد تا فصل در اینجا برای این تیم تمام نشود. سلتیکز در ۱۱۲ بار حضور در مرحله پلی آف تنها شش بار از دور اول خارج شده است.

تیم گلدن استیت هم با پیروزی ۱۰۵ بر ۱۰۱ در بازی چهارم با دنور، ۳ بر یک از این تیم پیش افتاد. استفن کاری با ۳۱ امتیاز و هفت پاس گل بهترین بازیکن گلدن استیت و تای لائوسن با ۲۶ امتیاز و شش پاس گل بهترین بازیکن دنور بودند.

روز عجیب کنفرانس شرق

در بازیهای شنبه هم تیم شیکاگو یکی از پرامتیازترین بازیهای لیگ را در وقت اضافه سوم ۱۴۲ بر ۱۳۴ برد.
بازی قبلی بروکلین و شیکاگو به خاطر امتیازات کم رد و بدل شده بین دو تیم با انتقاد بسیاری روبرو شده بود.

درون ویلیامز با ۳۴ امتیاز و ۱۰ پاس گل بهترین بازیکن بروکلین و نیت رابینسون با ۳۴ امتیاز و چهار پاس گل بهترین بازیکن شیکاگو بودند.
 
تیم ممفیس گریزلیس هم با برد ۱۰۴ بر ۸۳ کلیپرز در دور پلی آف با این تیم مساوی شد. بلیک گریفین با ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند و مارک گسول با ۴۴ امتیاز و ۱۳ ریباند بهترین های تیمشان بودند.
تیم ایندیانا با برد ۹۹ بر ۹۰ آتلانتا ۲ بر یک از این تیم پیش افتاد.

اوکلاهاما هم برای سومین بازی پیاپی ۱۰۴ بر ۱۰۱ هیوستون را برد. کوین دورانت آمار بالای ۴۱ امتیاز و ۱۴ ریباند برای اوکلاهاما داشت و جیمز هاردن برای هیوستون ۳۰ امتیاز، هشت ریباند و هشت پاس گل داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.