لیگ را باید با برد شروع کنیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نخستین بازی شناخت کامل از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نداریم اما کربکندی سرمربی تیم برنامه ویژه ای برای شکست دادن فجر در خانه اش دارد.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی سختی با فجرسپاسی خواهیم داشت اما هر تیمی که هماهنگ تر و آماده تر باشد در نتیجه گیری هم موفق خواهد بود.

به نظر کربکندی سرمربی تیم بازی ها اول جنبه بازی تدارکاتی دارد و به تدریج وضعیت تیم ها همچون تیم ذوب آهن با هماهنگی بازیکنان بهتر خواهد شد.

کرباسچی در ادامه اظهار داشت: ذوب آهن تیم شناخته شده ای برای همه تیم ها است . پیروزی در نخستین بازی برایمان مهم است چرا که در روند کاری و موفقیت ما در لیگ دوازدهم تاثیر گذار خواهد بود .

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص جذب مهاجم جدید برای تیم گفت: ما دنبال مهاجم مونته بودیم اما با خبر شدیم که وی به لیگ کویت پیوسته و حضور وی در تیم منتفی شد مارکو لوپز مهاجم سابق نفت تهران هم در تمرینات تیم ما حضور دارد  و اگر بتواند نظر کربکندی سرمربی تیم را جلب کند با انتخاب وی لیست نفرات خارجی مان را کامل می کنیم.

گفتنی است، تیم فوتبال ذوب آهن بعد از انجام تمریناتشان در ورزشگاه ملت اصفهان با هواپیما به سمت شیراز حرکت می کند تا در نخستین بازیشان در لیگ دوازدهم به مصاف تیم فوتبال فجر شهید سپاسی بروند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.