ماتراتزی: زیدان در قلب من جا دارد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

   مارکو ماتراتزی در خصوص وقتی که در اینترمیلان سپری کرد، روابطش با مورینیو و ضربه سر معروف زیدان iبه او مصاحبه‌ای انجام داده است.

وی اظهار داشت: مورینیو شماره یک بود. رمز او این بود که کاری می‌کرد که همه احساس کنند در تیم نقشی دارند. در مادرید وقتی iبه من گفت که در حال ترک اینتر است، iبه او گفتم: لعنت بر تو مرا با بنیتز تنها گذاشتی. می‌دانستم که اگر برود هرگز تیم سابق نخواهیم بود.

به گزارش تفسیری فارس، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا سخنان تندی درباره رافا بنیتز بر زبان آورد و گفت: کارها با بنیتز خوب پیش نمی‌رفت. بریده همه صفحات اول روزنامه‌ها را از لحظات iبه یادماندنی فوتبالم در کمد رختکن داشتم. «اینتر در وقت مورینیو و ایتالیا در وقت لیپی». بنیتز آنها را دور انداخت. او فکر می‌کرد همه چیز را می‌داند، اما وقتی کسی این‌گونه رفتار می‌کند iبه خاطر این است که از سایه خودش هم می‌ترسد.

ماتراتزی در خصوص iبهترین بازیکنی که در کنار وی یا مقابل او بازی کرده است، گفت: خولیو سزار، مایکون، کاناوارو، خودم و چیوو در خط دفاع. گتوزو، استانکوویچ و د‌روسی در خط هافبک و کاسانو و زیدان در خط حمله پشت سر اتوئو.

ماتراتزی درباره ضربه سر زیدان iبه او در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۰۶ و حالا نام بردن از زیدان در میان iبهترین بازیکنانی که مقابل او قرار گرفته‌اند، توضیح داد: زیدان در قلب من جا دارد. وی سبب شد من در جام جهانی قهرمان شوم. همه‌چیز را درباره آن ضربه فراموش کرده‌ام. فقط کسب افتخار قهرمانی را iبه یاد دارم. iبه هر حال دوست داشتم با او بازی کنم. او یکی از ۵ بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.