ماتیکان؛ وب پایگاه اینترنتی حرفه ای جستجوی قوانین

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/پراکندگی قوانین و مقررات و متعدد بودن مراجع تصویب آنها در ایران از یک طرف و عدم وجود جستجوگرهای حرفه ای و بانک های اطلاعاتی تخصصی قوانین، یافتن قوانین ومقررات صحیح و به روز را بسیار مشکل و گاه غیر ممکن ساخته اند. علاوه بر این ها، املای خاص فارسی بیش از پیش بر این مشکل افزوده است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) به تازگی، پایگاه اینترنتیی تخصصی آغاز به کار کرده است که هدف از گردانندگان آن، غلبه بر همین مشکلات بوده است و هدف اصلی پایه گذاری این پایگاه اینترنتی آن است که هر شخصی در حرفه تخصصی خودش بتواند در زمانی کوتاه و با اطمینان، به آن قانونی که می جوید، دست یابد. علاوه بر هوشمند بودن موتورهای جستجو، این پایگاه اینترنتی از سیستم تگینگ (یافتن مفاهیم مشابه) و ارتباط یا پیوند بین قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه ها سود می برد.
گردانندگان این پایگاه اینترنتی اعتقاد دارند این پایگاه اینترنتی از پیوستن آگاهی حقوقی به ذهن مهندسی متولد شده است. از جمله بخش های خوبی که در این پایگاه اینترنتی وجود دارد اینست که از طریق لینک زیر می توان به قوانین صنعت و معدن، کار و تامین اجتماعی، مالیاتی ،شهرداری دست پیدا کرد.

با کلیک بر روی هر ماده قانون می توانید پیوندهای قانونی از جمله بخشنامه ها و آیین نامه ها آن ماده را ملاحظه کنید:

ماتیکان؛ وب پایگاه اینترنتی حرفه ای جستجوی قوانین

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.