ماجدی: AFC به ناظرینش خیلی اهمیت می‌دهد

۲۲م دیماه ،

میرشاد ماجدی که هم‌اکنون در کشور مالزی به سر می‌برد در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضورش به همراه نمایندگان استقلال در کلاس‌های آموزشی AFC اظهار داشت: این مراسم به دو قسمت تقسیم شده است که روز پنجشنبه کلاس‌هایی در رابطه با نحوه برگزاری و گرفتن امتیاز برای حاضرین انجام شد.

وی افزود: در خصوص استادیوم‌ها و اینکه ورزشگاه‌های ما باید چه شرطی داشته باشند نکات لازم گوشزد شد و قرار است امروز در خصوص بازیکنان و رجیستر‌ کردن آنها نیز صحبت شود البته در مورد آئین‌نامه‌ها ماده به ماده صحبت شده و نکات لازم را برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آموزش می‌دهند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه آیا ورزشگاه‌های ما شرایط برگزاری مسابقات را دارند یا خیر گفت: آنها به ناظرین خود خیلی اهمیت می دهند و به طور مثال حتی روی ورزشگاه قم هم نظر دارند. سال قبل نیز روی البسه بازیکنان شعار بازی جوانمردانه حک شده بود اما امسال قرار است شعار دیگری روی لباس‌ها به چاپ برسد.

ماجدی در پایان تاکید کرد: قوانین AFC آنقدر سخت است که آنها معتقدند حداقل نفرات روی نیمکت بنشینند اما ۳ نفر حتما باید روی نیمکت حضور داشته باشند. سرمربی، سرپرست و مدیر رسانه‌ای حتما باید روی نیمکت بنشینند و این یکی از قوانین مهم برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.