ماجدی: قهرمانی استقلال را بی ارزش نکنید/خواسته ها برآورده شود،‌ قلعه نوعی می ماند

۱۷اردیبهشت،

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص کناره گیری قلعه نوعی از سرمربیگری گفت: قلعه نوعی تا پایان فصل سرمربی استقلال است و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

میرشاد ماجدی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: امیر قلعه نوعی طرحها و توقعاتی دارد که اگر مسئولان ورزش خواسته هایش را برآورده کنند در استقلال می ماند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال الوصل امارات به قلعه نوعی گفت: من اطلاعی از پیشنهاد تیم فوتبال الوصل امارات به قلعه نوعی ندارم.

وی دربارهٔ گفته های مسئولان فولاد نسبت به قضاوت نادرست ترکی گفت:‌ به نظرم بازی تمام شده است و دیگر لزومی ندارد که دربارهٔ قضاوت ترکی بحث کنیم. من از اهالی فوتبال خواهش می کنم که قهرمانی استقلال را بی ارزش و مسائل حاشیه ای را مطرح نکنند.

ماجدی دربارهٔ قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: همدلی بین کادر فنی و بازیکنان و تجربه کادر فنی، عوامل قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود.

وی در ادامه اظهار داشت: فتح اله زاده، مدیر عامل تیم بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر به هر یک از اعضای کادر فنی و بازیکنان ۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال دربارهٔ برنامه های تیم استقلال برای فصل بعد گفت: ما سه بازی تا اول خرداد داریم بعد از چند روز استراحت و ریکاوری تیم آماده بازیهای بعدی خواهد شد.

وی در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال استقلال گفت: من بعد از پایان بازی های باقی مانده در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال تصمیم گیری می کنم.

ماجدی دربارهٔ بازی آخر آبی پوشان با داماش گیلان گفت: با اینکه ما قهرمان لیگ شدیم اما با تمام توانمان مقابل داماش گیلان قرار می گیریم و محکم برابر این تیم بازی خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.