ماجدی: کار تایلندی‌ها به هیچ عنوان قشنگ نبود/ مردم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید مسئولان باشگاه در مورد اتفاقات روز قبل تمرینات تصمیم گیری خواهند کرد.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین؛ در مورد اتفاقات عجیبی که روز قبل (دوشنبه) در تمرین آبی پوشان رخ داد، گفت:‌«من دیروز برای انجام امور مربوط به ویزای کره به سفارت این کشور در بانکوک رفته بودم و در تمرینات تیم حاضر نبودم. متاسفانه تایلندی ها مشکلاتی را در تمرینات ما ایجاد کردند. آنها حق چنین اقدامی را نداشتند و کارشان به هیچ عنوان قشنگ نبود. به هر حال باشگاه باید در مورد این اتفاقات تصمیم بگیرد.»

او با بیان اینکه محل اقامت آبی پوشان در تایلند مشکلات خاصی دارد، گفت: «به هر حال هتل ما  یک سری مشکلات دارد اما کاری از دست ما ساخته نیست و باید آنها را بپذیریم. از طرفی آشپز ایرانی در اینجا حضور دارد و از نظر تغذیه بچه ها شرایط خوبی دارند. در کل هماهنگی خوبی در اینجا ایجاد شده است»

سرپرست استقلال در مورد شرایط بازیکنان این تیم در آستانه دیدار برابر بوریرام گفت: «خسرو حیدری دو روز است که با تیم تمرین می کند و مشکل خاصی ندارد که این مسئله بسیار امیدوار کننده است. هاشم بیک زاده هم در مسابقه فردا بدون گارد بازی می کند چرا که در بازی‌های آسیایی اجازه استفاده از آن را به او نمی دهند. سیاوش اکبرپور هم که نمی تواست در این سفر ما را همراهی کند.»

ماجدی ادامه داد: «به هر حال همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که استقلال نماینده ایران در آسیاست و حکم تیم ملی را دارد. نباید بگوییم که بوریرام تیم ضعیف و ناشناخته ای است، همه ما در بازی رفت دیدیم که آنها چه مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند. بوریرام در بازی قبلی خود در لیگ تایلند هم نمایش بسیار خوبی را از خود به اجرا گذاشت و در نهایت برنده از میدان خارج شد.»

او در پایان گفت: «مردم در بازی فردا ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم را خوشحال کنیم. انشالله با پیروزی در بازی فردا گام محکی را برای نیمه نهایی برمی داریم و فرقی ندارد در مرحله بعد با نماینده کره یا عربستان روبرو شویم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.