ماجرای دستگیری قاتل برادر

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ماموران پلیس آگاهی جیرفت موفق شدند طی عملیات اطلاعاتی پلیسی و پس از گذشت ۱۲ ساعت فردی که برادر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، عباس ابراهیمی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی جیرفت موفق شدند طی عملیات اطلاعاتی پلیسی و پس از گذشت ۱۲ ساعت فردی که برادر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.

وی افزود: این دستگیری در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در حاشیه شهر بود که ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: در بررسی موضوع مشخص شد، جوانی ۳۰ ساله به شکل مشکوکی به قتل رسیده و جسد وی در بیابان‌های حاشیه شهر رها شده که پیگیری قتل و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، مقتول تاکنون چند بار با برادر خود مشاجره داشته و ساعاتی قبل از قتل نیز در محل وقوع جرم مشاهده شده است که اقدامات لازم برای دستگیری برادر مقتول آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت بیان داشت: پس از انجام یک‌سری کار اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران انتظامی و ردیابی، موقعیت قاتل مشخص شد، وی در کوه‌های اطراف روستایی در حاشیه شهر مخفی شده بود که طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی عنوان کرد: قاتل پس از مواجه شدن با مدارک جرم و مستندات جمع‌آوری شده توسط پلیس شهرستان به جرم خود اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.