ماجرای فحاشی به علیخانی و پیامی که برای لاریجانی آورد+ با معاون روستازاده دولت آشنا شوید/حاشیه مجلس

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از مذاکرات جلسه علنی امروز که صبح و عصر به طول انجامید؛ پیشنهادی دال بر معافیت پرداخت بخشی از گازبها برای روستائیان مطرح شد. اگرچه هیات رئیسه از نماینده دولت خواست تا در این زمینه اعلام موضع کند، اما ممبینی تمایلی به حضور در جایگاه نداشت.  

محمدرضا باهنر هم در واکنش به این رویکرد نماینده دولت، گفت: نمی​خواهم بگویم که دولت محافظه کار شده است، اما جاهایی که لازم است، نظرتان را شفاف بفرمایید. ممبینی هم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من هم روستازاده هستم و مادرم هنوز در روستا زندگی می​کند. اما پرهیزهای مختلف و بخشودگی​های پیاپی به نفع کشور نیست. اذعان ممبینی به روستازادگی​اش، با فریاد احسنت احسنت نمایندگان همراه شد.

موسی​الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه هم که از موضع مخالف کمیسیون تلفیق با این پیشنهاد خبر داد با این واکنش باهنر روبرو شد که به شوخی گفت: آقای ثروتی هم روستازاده است، ولی موافق نیست!

در جلسه عصر امروز که با ریاست علی لاریجانی آغاز شد، قدرت​الله علیخانی در تذکری گفت: در فاصله جلسه صبح و عصر امروز ، قصد خروج از مجلس را داشتم که مردم معترض تجمع کننده در مقابل مجلس، به سمت ماشین بنده آمدند و آنقدر به ماشین ضربه زدند که فکر کردم ممکن است حتی ماشین را آتش بزنند. به همین دلیل از ماشین پیاده شدم و مردم عصبانی با فریاد فحش می دادند…..

سخنان علیخانی که به اینجا رسید، لاریجانی به شوخی به او گفت: «اینکه حقتان بود!» نماینده قزوین هم ادامه داد: من فقط می​خواستم پیام آنها را به شما برسانم که می​خواستند به عنوان رئیس مجلس، احقاق حق بفرمایید. رئیس مجلس هم در پاسخ به وی، عاشوری عضو هیات رئیسه را فرستاد تا از نزدیک با این مردم صحبت کند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.