مادرآمریکایی فرزندش رابا۱۰۰ضربه چاقو کشت

یک زن آمریکایی در اقدامی جنون‌آمیز پسر ۷ ساله خود و دختری ۵ ساله را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: یک زن آمریکایی اهل حومه شیکاگو پسر ۷ ساله‌اش را با وارد کردن ۱۰۰ ضربه چاقو، کشته است. او همچنین ۵۰ ضربه چاقو هم به دختر ۵ ساله‌ای زده که شاهد کشتن پسر ۷ ساله بوده است.

بازپرس پلیس اعلام کرده که این زن عصبانیت از شوهرش را دلیل این اقدام عنوان کرده است. به گفته وی، این دو کودک پیش از چاقو خوردن، به این زن التماس کرده‌اند که آن‌ها را نکشد.

این زن ۴۰ ساله «الیزابت پلاکاسکا» نام دارد و به گفته پلیس چندین روایت مختلف از این جنایت و انگیزه‌های خود به پلیس گفته است. او در ابتدا به پلیس گفته که فردی مهاجم با ورود به خانه این کودکان را کشته و پس از مدتی مدعی شده است که شیطان در این ۲ کودک رخنه کرده و او در حال مبارزه با شیطان بوده است.

پلاکاسکا نهایتا پذیرفته است که از همسرش که راننده کامیون است و اغلب اوقات او را تنها می‌گذارد، عصبانی بوده و به همین دلیل پسرش «جاستین» را کشته است.

«رابرت برلین» بازپرس پلیس در این باره می‌گوید: «او به کارآگاهان گفته است که فکر می‌کرده با کشتن «جاستین» به شوهرش می‌فهماند که چه ضربه‌ای به رابطه‌شان زده است».

پلاکاسکا به پلیس گفته است که زمانی که پسرش در حال جست‌و‌خیز روی تخت بوده، به او حمله کرده و سپس گلوی او را دریده است.

برلین می‌گوید: «او چاقویی درآورده و قربانیان را مجبور کرده زانو بزنند و التماس کنند. او شروع به چاقو زدن به جاستین کرده و به او گفته است که او همان شب به بهشت می‌رود. جاستین شروع به التماس کرده و از مادرش خواسته که دست از این کار بردارد. اما آنقدر به چاقو زدن ادامه داده تا جاستین مرده است».

وی ادامه می‌دهد: «او سپس به سمت «الیویا» ۵ ساله برگشته و شروع به چاقو زدن به او کرده است. الیویا هم به التماس افتاده، اما مهاجم آنقدر چاقو زده تا او هم از پای درآمده».

برلین می‌گوید که پلاکاسکا، الیویای ۵ ساله را تنها به این دلیل کشته که شاهد کشته شدن جاستین بوده است.

مشرق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.