مادربوردی با چیپ‌ست C216!

شرکت ایسوس به تازگی مادربوردی جدید را با استفاده از چیپ‌ست جدید اینتل C216 به بازار ارائه کرده است که بیشتر کاربران کاربرد‌های پردازشی سطح متوسط را هدف قرار داده است.

به گزارش ایتنا این مادربورد که P8C WS نام دارد در استاندارد ATX تولید شده است.
بر اساس اطلاعات ارائه شده این محصول مجهز به سوکت LGA ۱۱۵۵ است و قادر است از پردازنده نسل دو و سه Core i3 و پردازنده E3-1200 مخصوص سرور که برای سوکت LGA ۱۱۵۵ طراحی شده است پشتیبانی کند.

با وجود اینکه P8C WS در رده محصولات نیمه‌حرفه‌ای قرار می‌گیرد اما مانند محصولات حرفه‌ای رده سرور از ECC پشتیبانی می‌کند که این موضوع به مدد پشتیبانی این محصول از پردازنده E3-1200 Xeon بدست آمده است.

ایسوس در این محصول از دو رابط PCI-E نسخه سه استفاده کرده است که بر اساس نوع پردازنده تعبیه شده روی مادربورد امکان استفاده از آن وجود دارد.
با پشتیبانی از پردازنده E3-1200 Xeonاین امکان وجود دارد که این مادربورد در نرم‌افزار‌هایی که بیش از دیگر موارد به فناوری Open Gl وابسته است کارایی بهتری را ارائه کند.

از دیگر امکانات این مادربورد می‌توان به وجود دو کارت شبکه گیگابیتی و امکان تعبیه کارت شبکه و RAID مجزا برای ارتقاء آن اشاره کرد.

ایسوس در این محصول از بایوس UEFI استفاده کرده است که این موضوع امکان مدیریت آسان‌تر قطعات را میسر می‌کند.

به این موارد باید ویژگی‌های کاربردی دیگری مانند USB Boost، Network iControl، EPU، Intel Smart Response Technology و Rapid Start Technology اشاره کرد که با تعبیه در این محصول توانسته ان را به انتخابی مناسب برای کاربرانی که به دنبال یک محصول خوش قیمت برای کاربرد‌های پردازشی‌ خود هستند تبدیل کند.

» اینترنت و ای تی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.