مادر ورزشکار محجبه المپیک: دخترم می خواهد پاسدار خون شهدا باشد

شنبه ۱۴ مرداد – ۱۰:۴۸:۱۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

شهردار جدید منطقه ۹ در برنامه برآستان جانان منطقه بر لزوم اجرای برنامه هایی با پیام های فرهنگی ومثبت در قالب های شادی آفرین تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مراسم براستان جانان غرب تهران روز گذشته با حضور و سخنرانی شهردار جدید منطقه ۹، مادر الهه احمدی نماینده ورزش بانوان در رشته تیراندازی در المپیک لندن و یکی از اعضای خانواده ای با   ۶ شهید برگزار شد.
در این مراسم «محمد حسین سلطانی» شهردار جدید منطقه۹ تهران گفت: فعالیت در زمینه مسائل فرهنگی هزینه نیست ، بلکه سرمایه گذاری است زیرا جامعه امروز به انجام کارهای فرهنگی نیاز دارد.
وی برپایی برنامه برآستان جانان را نمونه ای از کارهای فرهنگی موفق دانست وگفت: در جامعه امروز با جنگی سخت مواجه هستیم. اکنون تهاجم نرم افزاری جامعه را تهدید می کند وحتی با چهره انقلابی وارد منازل افراد شده است.
سلطانی با تاکید بر اینکه در مناسبت ها باید حجم فعالیت ها افزایش یابد گفت: قرار نیست پیگیر همه اهدافمان در قالب محافل شکل عزاداری باشیم بلکه باید در بسیاری از موارد فعالیت ها به شکل شاد و مفرح برای شهروندان به اجرا گذاشته شود چراکه جوانان ما به فضایی شاد وتوام با پویایی نیاز دارند ودر نشست با مدیریت فرهنگی وهنری منطقه به این موضوع تاکید شده است.
وی با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان در برنامه ها هم گفت: امکانات شهرداری و مدیریت فرهنگی وهنری محدود است وباید فعالیت ها را به سمت مشارکتی سوق داد واز توان مردم بهره برد.
شهردار منطقه همچنین ازتکه نهم پایتخت به عنوان یکی از مناطق با ارزش بالا و مردمی باصفا یاد کرد وگفت: افتخار می کنم که می توانم به ساکنان  این نقطه از شهر خدمت کنم،در این محدوده بسیاری از خانواده شهدا پروش یافته اند ومحافل فرآنی در بخش های مختلف آن برپاست.
وی خود وهمکارانش را از خدمتگزاران منطقه دانست وافزود: امیدوارم در اینده بتوانیم انتظارات اهالی را برآورده کنیم ودر قبال خدمات از شهروندان درخواست داریم که در نظافت شهر با ما همراه باشند.
در این مراسم علاوه بر شهردار منطقه وبیش از ۳هزار شهروند منطقه ،مادر الهه احمدی بانوی راه یافته به المپیک لندن هم حضور داشت.
وی که از ساکنان غرب پایتخت ومحله سی متری جی است، گفت: گرچه دخترم مقام ششم در مسابقه تیراندازی کسب کرد اما به وی افتخار می کنم چراکه با حجابش شگفتی آفرید وباعث سرافرازی میهن مان شد و امیدواریم که پاسدار خون شهیدان باشد.
از دیگر مدعوین این مراسم ،یادگار یک خانواده با۵ شهید و ایثارگر بود .خانواده ای که پدر،۲ برادرو ۲داماد خود را تقدیم آرمان های اسلام و انقلاب کرده بود .
«طاهره سرآبادانی» به نمایندگی از خانواده شهیدان سرآبادانی  در جمع حاضران برنامه برآستان جانان  گفت: هیچ توقعی از شهروندان نداریم وتنها خواسته خانواده شهدا احترام به خون شهدایی است که برای دفاع از کشورشان جانشان را از دست دادند.
بر اساس این گزارش در ادامه مراسم« حاج کریم منصوری» از قاریان برجسته قرآن جمهوری اسلامی ،سوره هایی از قرآن تلاوت کرد وبا نوای او گلبانگ اذان در بوستان شمشیری شنیده شد.
گفتنی است جشنواره برآستان جانان منطقه ۹ از اول تا هفدهم ماه مبارک رمضان در بوستان شمشیری برپاست ودر هر روز مجریان نام آشنای صدا وسیما به اجرای برنامه می پردازند. همچنین برنامه هایی مانند تواشیح، نمایش، سخنرانی  با حضور روحانیان شهیر  برگزار می شود و در حاشیه مراسم هم در  ۱۵ غرقه خدماتی مانند سلامت، مشاوره ، اطلاع رسانی و….به شهروندان ارائه می شود. این برنامه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۰۴۸۱۴۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.