مارادونا به خاطر نتایج ضعیف اخراج شد

محمد بن دوخان، نایب رئیس باشگاه الوصل در صحبتهایی از تصمیم سران این باشگاه برای برکناری دیگو آرماندو مارادونا، از سمت مربیگری تیمش گفته است.

او دلیل این برکناری را نتایج ضعیف تیم و ناکامی های تکنیکی اعلام کرد.

روز سه شنبه بود که دیگو آرماندو مارادونا از سمت مربیگری الوصل برکنار شد. این درحالی است که تنها یک سال از قرارداد دوساله دن دیگو با این باشگاه اماراتی سپری شده بود. مارادونا در سال اول حضورش در باشگاه الوصل نتوانست این تیم را به جامی برساند و این تیم، لیگ امارات را در رده هشتم در جمع ۱۲ تیم لیگ به پایان برد.

بن دوخان که سه هفته پیش به عنوان یکی از اعضای مدیریتی این باشگاه فعالیتش را آغازکرد، در صحبتهایی اعلام کرد که تصمیم برای برکناری مارادونا، تصمیم سختی بود ولی این تصمیم با توجه به نتایج به دست آمده، لازم است.

بن دوخان در صحبتهایی که در سپورت ۳۶۰ به انتشار رسید گفت:« از نظر شخصی، اصلا خوشحال نیستیم که قرارداد مارادونا را به پایان برسانیم ولی ما فکر می کنیم که مجبوریم تا احساساتمان را کنترل کنیم. ما برای موفقیت الوصل کار می کنیم و مربی بعدیمان را به نحوی انتخاب خواهیم کرد که تیم را به سطح بالاتری ببرد.»

نایب رئیس الوصل ادامه داد:« تصمیم گیری برای عدم ادامه همکاری با تیمی که اسطوره فوتبال آرژانتین، دیگو ارماندو مارادونا در راس آن قرار داشت، در نتیجه تحقیقات تکنیکی برروی عملکرد تیم در فصل گذشته به دست آمد. او بهترین فوتبالیست دنیاست و نمی توان این را رد کرد و یا این واقعیت که او یک مربی برجسته است را نادیده گرفت ولی ما به دنبال آن هستیم تا الوصل را به سطح دیگری ببریم.»

این درحالی است که مارادونا این روزها در سرزمین مادری اش است و درانتظار آن است تا این خبر به صورت رسمی به او ابلاغ شود. بن دوخان دراین باره گفت:« ما کانالهای مناسبی را برای تماس با مدیربرنامه های رسمی او برگزیده ایم تا این تصمیم را به اطلاع مارادونا برسانیم ولی اگر تاخیری در میان بود، به این خاطر بود که برای ما زمان می برد تا تمام شرایط را بررسی کرده و بعد در آن باره تصمیم گیری کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.