مارادونا: رونالدو هرگز به مسی نمی‌‌رسد/ من و لیونل قابل مقایسه نیستیم

به گزارش خبرآنلاین؛ مارادونا در اظهار نظری اعلام کرد که ستاره پرتغالی رئال مادرید همیشه در سطح پایین تری از مسی قرار داشته و در حال حاضر نباید به فکر‌ رسیدن به جایگاه او باشد.

این دو ستاره از نامزد‌های کسب توپ طلا فیفا هستند و رقابت بسیار نزدیکی‌ برای کسب این عنوان دارند. همچنین هر دو آن ها فصل موفقی‌ را به همراه تیم‌های باشگاهی خود پشت سر گذاشته‌اند اما مارادونا معتقد است که رونالدو همچنان در جایگاه دوم فوتبال جهان باقی‌ خواهد ‌‌ماند.

دیگو مارادونا بهTVR  گفت: لیونل قدرت شوت‌های رونالدو را ندارد اما مسی یک رهبر واقعی‌ است و تیم را به سو‌ی‌ برد هدایت می‌کند.

او ادامه می‌‌دهد: هنگامی که رونالدو موفق شد توپ طلا را کسب کند، من به مسی گفتم دیگر نباید نفر دوم باشی‌ و از آن زمان این رونالدو بوده که همیشه پشت مسی قرار گرفته.

اگر چه شماره ۱۰ افسانه ای آرژانتینی‌ها در زمان برگزاری ‌‌های یورو ۲۰۱۲ نظر دیگری داشت و از کریستیانو رونالدو در کنار مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرده بود اما حالا هم وطنش را بدون رقیب می‌داند.

برنده جام جهانی‌ ۱۹۸۶ همچنین درمورد مقایسه مسی و خودش گفت: من هرگز نمی خواهم خودم را با او مقایسه کنم اما این مقایسه نکات جالب بسیاری دارد، ما هر دو آرژانتینی و چپ پا هستیم و هر دو دوران طلایی‌ ارزشمندی در فوتبال داشته‌ایم.

لیونل مسی در فصل گذشته ۷۳ گل در تمام رقابت‌ها برای بارسلونا به ثمر رساند و رکوردی جالب توجه از خود به جا گذشت.

۴۱۲۵۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.