مارادونا: نگفته‌ام بهتر از مسی هستم

۱۳م اسفند ،

دیگو مارادونا ابراز امیدواری کرد روزی هدایت لیونل مسی را در بارسلونا بر عهده بگیرد. او معتقد است بارسلونا با رفتن گوآردیولا افت کرده است و مسی به تنهایی نمی‌تواند این تیم را نجات دهد. جالب آن که “ال‌دیگو” در روزگاری که پیراهن آبی‌اناری‌ها را می‌پوشید، بازیکن تاثیرگذاری نبود و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هم نتوانست با “مسیاس” به نتایج درخشانی دست یابد.

به گزارش ممتازنیوز، بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته‌ ۲۶ لیگا با نتیجه‌ ۲ بر یک از رقیب سنتی خود رئال‌مادرید شکست خورد تا انتقاد از آبی‌اناری‌ها و ستاره آرژانتینی این تیم بسیار شود. دیگو مارادونا اعتراف کرد، بارسلونا با رفتن پپ گوآردیولا افت کرده است و مسی به تنهایی نمی‌تواند این تیم را نجات دهد.

اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت‌وگویی با روزنامه‌ اسپانیایی “مارکا” عنوان کرد: “ویلانووا مربی بزرگی است ولی “پپ” شور و هیجانی به بارسا بخشید و این تیم را آماده رقابت در هر بازی می‌کرد. بارسا در غیاب پپ توازن خود را از دست داده است. تیکی‌تاکای آبی‌اناری‌ها رنگ و بوی قبل خود را از دست داده است. آنها به جای پاسکاری‌های همیشگی خود بی‌هدف به توپ ضربه می‌زنند. بارسلونا در بازی‌های پیش‌فصل و اردوهای آماده‌سازی خود ضعیف کار کرد؛ چرا که هر کجا پول بسیاری به آنها می‌دادند، به آنجا می‌رفتند. آنها فصل آماده‌سازی بدی را پشت سر گذاشته و نتوانستند به خوبی تیم را آماده رقابت کنند. به عنوان مثال در تابستان به خاطر این که تیم‌های حریف مبالغ هنگفتی پرداخت می‌کردند، مسی را وادار به بازی می‌کردند. آنها مسی را همچون دیگر بازیکنان خسته کرده و این روی نتایج این تیم در فصل جاری تاثیر گذاشت.”

به گزارش ایسنا، ال‌دیگو که برای بازی شنبه شب در سانتیاگو برنابئو حضور داشت و آن را از نزدیک در جایگاه مخصوص کریستیانو رونالدو تماشا می‌کرد، افزود: “مسی نمی‌تواند در تمام بازی‌ها بارسلونا را نجات دهد. قبل از بازی با لئو دیداری داشتم و در نهایت شور و حرارت همدیگر را در آغوش گرفتیم. مسی را بسیار دوست دارم. آرزویم این است که روزی در بارسلونا با او کار کنم. شنبه شب وقتی ماسکرانو و مسی رختکن را ترک کردند، قلبم از جایش کنده شد. به خودم گفتم بسیار خوب است روزی هدایت این دو بازیکن را در آبی‌اناری‌ها به عهده بگیرم. این آرزوی من است. مسی بازیکن بزرگی است. هیچ وقت نگفته‌ام که بهتر از او هستم.”

مارادونا در ادامه سخنان خود به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: “کریس بازیکن بزرگی است. او یک “ویرانگر” به تمام معناست. با این حال او را در سطح مسی نمی‌بینم. فکر نمی‌کنم که بازیکنان رئال‌مادرید با این دو پیروزی مسی را نابود کرده باشند. لئو بزرگ است. اگر او را با اسم مسی صدا بزنیم، درست است نه این که او را “ناجی” خطاب کنیم. باید مردم این را در ذهن خود جای دهند که اسم ستاره بارسلونا، لیونل مسی است، نه “ناجی”.”

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.