مارکو پولو به سینما باز می‌گردد

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم به کارگردانی تارسم سینگ فیلمساز هندی ساخته می‌شود و تولید مشترک آمریکا و چین است.
 

گونگ لی در پروژه مارکو پولو نقش یک ملکه مغولی را بازی می‌کند. فیلمبرداری اواخر سال ۲۰۱۲ در مغولستان آغاز می‌شود. جانی نوناری و جیمز استرن از شرکت «اندگیم اینترتینمنت» تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.
 

گونگ لی درباره پروژه مارکو پولو گفت: «این فیلم به زبان انگلیسی ساخته می‌شود. همکاری چین و آمریکا در تولید فیلم در حد حضور بازیگران چینی است و بخش‌هایی از آن در چین فیلمبرداری می‌شود.»
 

بازیگر نقش مارکو پولو هنوز مشخص نشده است. داستان درباره ماجراهای تاجر و جهانگرد ونیزی در قرن سیزدهم در چین است. مارکو پولو تا پیش از این به دفعات موضوع پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بوده است.
 

سینگ اخیرا فیلم «آینه آینه» با بازی جولیا رابرتز را روی پرده سینماها داشت. سلول» و «The Fall» و «فناناپذیران» از دیگر فیلم‌های اوست.
 

گونگ لی تابستان امسال در فیلمی چینی بازی می‌کند. او پارسال در فیلم «آنچه زنان می‌خواهند» با اندی لو همبازی بود. از فیلم‌های انگلیسی‌زبان لی می‌توان به «خاطرات یک گیشا» راب مارشال، «شانگهای» میکائیل هافستروم، «پلیس مفاسد میامی» مایکل مان و «طغیان هانیبال» پیتر وبر اشاره کرد.
 

«ذرت سرخ»، «فانوس سرخ را بلند کن»، «داستان کیو جو»، «زندگی»، «امپراتور و آدمکش»، «۲۰۴۶» و «نفرین گل طلایی» از دیگر فیلم‌های این بازیگر ۴۷ ساله است.

اسکرین دیلی / ۲۹ مه / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸ 
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.