مالکین منازل مبله اجاره‌ای تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند

مدیر امور اجرایی و هماهنگی مناطق شهرداری شیراز گفت: کسانی که بدون مجوز به عنوان مالک یا اجاره دهنده اقدام به انتشار آگهی اجاره منازل مبله کرده و چنین فعالیتی را انجام دهند، مورد پیگرد قضایی قرار گرفته و با آنان قانونی برخورد می‌شود.
به گزارش ممتازنیوز، اکبر رئیسی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات لازم برای شناسایی این افراد و منازل آنان آغاز شده و در صورت شناسایی کامل و مشخص شدن تخلف، ضمن ارجاع پرونده به دستگاه قضایی، زمینه پلمب منازل فراهم خواهد شد.
رئیسی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه قضایی انجام شده است، گفت: متخلفانی که در عرصه اجاره منازل مبله فاقد مجوز فعالیت می کنند، شناسایی و پس از دستگیری به دادسرا معرفی خواهند شد و کلیه خسارات وارده از آنان اخذ می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مالکان این گونه منازل در صورت تمایل به اجاره دادن ملک خود به مسافران و گردشگران باید به اتحادیه میهمان پذیرداران فارس مراجعه و مجوز لازم را دریافت کنند.
رئیسی افزود: هر حادثه و یا اتفاق ناگواری که در این منازل رخ دهد مسئولیت و عواقب آن برعهده مالک منزل است.
وی تصریح کرد: به افرادی که در خصوص اجاره منازل مبله در سطح شهر تبلیغات گسترده کرده‌اند، فقط ۱۰ روز مهلت داده می‌شود تا نسبت به امحاء و پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند، در غیر این صورت خطوط تلفن‌های مندرج در تبلیغات قطع و شهرداری راسا برای پاکسازی تبلیغات اقدام می‌کند و سپس تمام هزینه‌ها به همراه ۱۵ درصد خسارت اضافه، از مالک دریافت خواهد شد.
رئیسی گفت: شهروندان هر تخلفی در این رابطه را به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۷۸۸ پیامک کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.