مانتوهایی اندازه همه زنان

مانتوهایی اندازه همه زنان

برای انتخاب یک مانتو مناسب غیر از طرح و رنگ باید به متناسب بودن آن هم دقت کرد. خانم هایی که بالا تنه درشتی دارند بهتر است دور مانتوهایی با طرح های شلوغ و رنگی را خط بکشند، بهترین انتخاب برای این دسته از خانم ها انتخاب مانتویی با پارچه ساده و ترجیحا تیره رنگ است. در مورد مدل مانتوهایی که با ترکیب پارچه های مختلف با رنگ های هماهنگ و روشن طراحی شده اند، بهتر است از رنگ تیره تر برای زمینه مانتو استفاده شود و از رنگ روشن تر و هماهنگ برای لبه آستین، دور کمر و در اصل به عنوان مکمل طرح استفاده شود.

طراحی خاص و زیبای این مدل برای مناسبت های نیمه رسمی انتخاب مناسبی است. در ظاهر هیچ دکمه ای برای این مدل طراحی نشده است، ۲ طرف لبه مانتو به وسیله دکمه مخفی و بندی که زیر مانتو بسته می شود نقش دکمه را ایفا می کنند.

مانتوهایی اندازه همه زنان

خانم هایی که قدی نسبتا متوسطی دارند نیم نگاهی به این مدل مانتو بیندازند. مانتوهایی که معمولا از نقش هایی مثل دمه دوزی و پولک دوزی روی پارچه برای تزئین بهره می برند برای مناسبت های نیمه رسمی انتخاب برتری نسبت به مانتوهای ساده تر هستند.

در طراحی این مانتو از ۲ نوع رنگ و جنس پارچه استفاده شده است. پارچه سبز رنگ با رگه های براق که رویه دوم مانتو به حساب می آید، ویژگی خاص بودن مانتو را پررنگ تر می کند. در قسمت رویه مانتو اثری از دکمه برای بستن مانتو نمی بینید. این مانتو در مرحله اول توسط زیپی که در نگاه نخست دیده نمی شود بسته شده، سپس توسط کمربندی که از جنس پارچه زمینه مانتو است دور کمر بسته می شود. در کنار طرح زیبا و مناسب این مانتو بهتر است از کیف و کفشی هم رنگ با قسمت کار شده روی مانتو استفاده کنید که و نقش مکمل مانتو را دارد تا ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته باشید.


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.