مانوئل خوزه ؛ دشمن کارلوس کروش و گزینه اول روییانیان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرآنلاین ؛ مانوئل خوزه دخسوس پرتغالی ، مثلث گزینه های جانشینی دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس را تشکیل می دهد. مربی سرشناس پرتغالی که در کشور مصر چهره ای اسطوره ای است و بیش از علی پروین در دهه ۶۰ یا امیر قلعه نویی سال های اخیر فوتبال ایران ، برای تیم هایش کاپ قهرمانی بدست آورده است . او که هم در پرتغال و هم مصر به سلطان دربی شهرت دارد و در کارنامه اش بردهای ۶ بر یک یا ۷ بریک در دربی های بزرگ دیده می شود ، تجربه مربیگری در استخر خون پورت سعید را در سال قبل داشته و اصلا پس از همانحادثه بود که تصمیم گرفت از کشور مصر جدا شود. مانوئل خوزه ، که بیش از ۱۵ قهرمانی در کارنامه اش دارد و یکی از سرشناس ترین مربیان پرتغالی حال حاضر فوتبال جهان محسوب می شود . او البته یک ویژگی بزرگ دیگر هم دارد ؛ رابطه کاملا خصمانه با کارلوس کروش . این دو که ۴ سال قبل بر سر هدایت تیم ملی پرتغال با یکدیگر اختلاف داشتند و این رقابت را در نهایت سرمربی این روهای فوتبال ملی ایران ، پیروزش شده ، از همان زمان به سان نمونه های وطنی مان ، هر ازچندگاهی اختلافاتی رسانه ای با یکدیگر داشتند. آخرین نمونه از این اختلاف نظرها به همین چند هفته قبل بر می گشت که مرد ۶۶ ساله باری دیگر اتهاماتی را علیه کروش مطرح کرده بود و با حرف هایش خشم سرمربی تیم ملی را به همراه آورده بود. حالا دست سرنوشت قرار است زندگی کاری این دو را در فاصله ای نزدیک به هم رقم بزند و با انتخاب او به عنوان سرمربی پرسپولیس باید شاهد تقابل  میان این مربی با کروش برای حضور ملی پوشان پرشمار پرسپولیس در بازی های انتخابی جام جهانی بود.

پرسپولیسی ها اگر بر سر مسائل مالی به تفاهم برسند ، این گزینه را با توجه به تب داغ مربی پرتغالی در فوتبال ایران ، جذب می کنند. اگرچه گابریل کالدرون هم شانس بالایی برای پرسپولیسی شدن دارد اما نکته جالب اینجاست که آرای پایین طرفداران پرسپولیس در همه نظرسنجی ها از جمله سایت باشگاه به برونو متسو سبب شده تا این مربی در اولویت سوم انتخاب مدیر تیم محبوب پایتخت باشد.

رویانیان که تا ساعاتی دیگر قرار است رودررو با طرفداران سخن بگوید قصد دارد در حرکتی عامه پسند ، نظر آنها را هم درباره گزینه خارجی برای هدایت تیم ، بپرسد.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.