مانچینی : بالوتلی جایی نمی رود

۰۹م آذر ،

اخبار لیگ برتر انگلیس : باشگاه منچسترسیتی :سرمربی تیم منچستر سیتی روبرتو مانچینی هرگونه شایعه ای را دربارهٔ فروختن بالوتلی در ژانویه تکذیب کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین سرمربی تیم منچستر سیتی،روبرتو مانچینی،هرگونه شایعه ای را دربارهٔ فروختن بالوتلی در ژانویه تکذیب کرد.

مانچینی اذعان داشت که این بازیکن ۲۲ ساله که اولین گل فصلش را مقابل ویگان به ثمر رساند قرار است نقش مهمی برای تیم در ادامه ی فصل بازی کند.مانچنینی ترجیح داد که بالوتلی به جای سرخیو آگرو به زمین بیاید و این تصمیمش نتیجه بخش بود.

در این مدت تیم های آث میلان و اینترمیلان صحبت هایی راجع به منتقل شدن بالوتلی به تیم هایشان مطرح کرده بودند اما مانچینی به طور کاملا رسمی این احتمال را رد کرد و اعلام کرد که این مهاجم جوان به هیچ وجه برای فروش نیست.

او گفت : او در بازی اخیر ما مقابل ویگان اولین گل فصلش را به ثمر رساند و ما امیدواریم که او در ادامه بهتر نیز عمل کند.ما ۴ مهاجم خوب داریم اما همانند فصل قبل کمی مشکل گل زنی در تیم ما وجود دارد که من امیدوارم به زودی حل شود.

برد منچستر سیتی در بازی مقابل ویگان سبب شد تا این تیم هم چنان با یک امتیاز پست سر منچستر یونایتد بماند. این دو تیم هر کدام بعد از ۱۴ بازی به ترتیب ۳۳ و ۳۲ امتیاز دارند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.