مانیتور ۴ هزار پیکسلی وارد بازار شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام اطلاعات مربوط به مانیتور فوق باکیفیت Dell UHD به صورت آنلاین انتشار یافت. این مانیتور که Dell UP2414Q نام دارد، می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد و از تصاویر با کیفیت ۴K پشتیبانی کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مانیتور در حالی وارد بازار می‌شود که شرکت دل پیش از این یک محصول دیگر در خانواده مانیتورهای UHD را عرضه کرده بود. مانیتور قبلی که اندازه بزرگتری داشت، با نام Dell UP3214Q و با قیمت ۳۵۰۰ دلار فروخته می‌شد.
 
اما شعبه دل در کشور برزیل هم‌اکنون مشخصات مانیتور تازه این شرکت با اندازه ۲۴ اینچ را اعلام کرده است. این مانیتور ۲۴ اینچی در هر اینچ مربع تصاویر را با تراکم ۱۸۳٫۵۸ پیکسل به نمایش می‌گذارد.
در توضیحات مربوطه اعلام شده است که این مانیتور با زاویه دید ۱۷۸ درجه به صورت عمودی و افقی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شرکت سازنده در کارخانه آن را با استاندارد Delta-E < 2 کالیبره کرده است.
 
عمق رنگ‌ها در نمایشگر این محصول ۱۰ بیتر است و تصاویر در آن با ۱٫۰۷ میلیون رنگ به نمایش درمی‌آیند. برای این مانیتور سیستم‌های ارتباطی HDMI، DisplayPort و mini-DP در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به ورودی USB 3.0 و همچنین ورودی کارت‌های حافظه اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.