مایلی‌کهن:یک آماتور هم حرف ژوزه رانمی‌زد

مایلی‌کهن گفت: کریمی یک بازیکن تکنیکی است و یک روز پرسپولیس با یک تیم فیزیکی بازی دارد و مربی می‌خواهد از او استفاده نکند. اشتباه بزرگ ژوزه این بود که در کنفرانس مطبوعاتی گفت کریمی پیر است و این جمله صحیح نیست. یک مربی آماتور هم این طور نمی‌گوید. آیا کریمی یک شبه پیر شده است؟ آیا بازیکن دیگری در پرسپولیس حضور ندارد که شرایط سنی‌اش بالاتر از کریمی باشد؟ او می‌خواست کریمی را کنار بگذارد و نیاز به دلیل نداشت اما اینکه این صحبت را بیان کند کار درستی نبود.

فارس: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حرفی که ژوزه درباره کریمی زد را یک مربی آماتور هم نمی‌زد.

محمد مایلی‌کهن در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برابر استرالیا در مورد کنار گذاشته شدن علی کریمی از پرسپولیس گفت: در هر مقطعی ممکن است بازیکن با مربی و یا بر عکس دچار اختلاف شود. حق مربی است که اگر بازیکنی را نمی‌خواهد او را از چارچوب تیم خارج کند و در اختیار باشگاه بگذارد اما لفظ اخراج درست نیست. بازیکن سرمایه باشگاه است. می‌توان او را در اختیار باشگاه قرار داد و می‌توان به عنوان مثال به تیم امیدها فرستاد.

وی افزود: ممکن است بازیکن از هر لحاظ آماده باشد اما مربی بگوید او به تاکتیک تیمی من نمی‌خورد و از بازیکن استفاده نکند. کریمی یک بازیکن تکنیکی است و یک روز پرسپولیس با یک تیم فیزیکی بازی دارد و مربی می‌خواهد از او استفاده نکند.

مایلی‌کهن گفت: اشتباه بزرگ ژوزه این بود که در کنفرانس مطبوعاتی گفت کریمی پیر است و این جمله صحیح نیست. یک مربی آماتور هم این طور نمی‌گوید. آیا کریمی یک شبه پیر شده است؟ آیا بازیکن دیگری در پرسپولیس حضور ندارد که شرایط سنی‌اش بالاتر از کریمی باشد؟ او می‌خواست کریمی را کنار بگذارد و نیاز به دلیل نداشت اما اینکه این صحبت را بیان کند کار درستی نبود. کریمی برای کشور ما زحمت زیادی کشیده و همین طور کشور هم برای کریمی زحمت زیادی کشیده است.

مایلی کهن خاطرنشان کرد: روابط در فوتبال متقابل است. شما عزیزان این همه عنوان به کریمی دادید و الان می‌خواستید به نوعی با او مقابله کنید که این کار درست نیست. بارها گفته‌ام ما همه عضو خانواده فوتبال هستیم. شما یک وظیفه دارید و من هم یک وظیفه دارم. هر کس باید کارش را انجام دهد. اگر شما نبودید من مایلی کهن نبودم و برعکس اگر من هم نبودم شما اینجا حضور نمی‌یافتید. روابط ما لازم و ملزوم یکدیگر است و باید مسائل ملی را به علائق شخصی ترجیح دهیم.

وی در مورد پیشنهاد تیم نفت آبادان گفت: از صالحی و قائم مقام و مردم آبادان تشکر می‌کنم. سعادت نداشتم تا به حال در آبادان کار کنم. در ماهشهر که بودم با من صحبت شد و مسائل‌مان را بیان کردیم و در ادامه هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. صحبت‌هایمان را کردیم و تا الان جواب داده نشده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.