مایکروسافت رسما از سرفیس پرو ۲ رونمایی کرد

ممتازنیوز:

LB_8793

معاون شرکت مایکروسافت Panos Panay، در رویداد امروز این شرکت در نیویورک رسما از نسل جدید تبلت سرفیس پرو ۲ این شرکت رونمایی کرد. طبق اعلام Panay، این کمپانی حدود ۱۸ ماه برروی این محصول کار می کرده و قرار است هفت نوع لوازم جانبی مختلف به همراه آن روانه بازار شود.

در مقایسه با مدل سال گذشته سرفیس، Pro 2 دارای صفحه نمایشی صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با حدود ۴۶ درصد دقت رنگ بهتر است که برای حرفه ای ها (مخصوصا گرافیست ها) بسیار مهم می باشد، ضمن اینکه بازدهی کلی دستگاه حدود ۲۰ درصد نسبت به مدل قبلی افزایش دارد. طبق ادعای Panay، تبلت پرو ۲ مایکروسافت از حدود ۹۵ درصد از لپ تاپ های موجود در بازار سریع تر است. بخش گرافیک این دستگاه نیز با حدود ۵۰ درصد افزایش بازدهی روبروست.

در بخش باتری با توجه به استفاده مایکروسافت از چیپ ست هسول، عمر باتری آن تا ۷۵ درصد بیشتر شده که رقم قابل توجهی به حساب می آید. همانطور که می دانید عمر باتری نسخه اول این تبلت یکی از دلائل مهم شکایت بسیاری از کاربران بوده است.

در کنار این تبلت، مایکروسافت از Power Cover جدید مخصوص آن نیز رونمایی کرد که مجهز به یک باتری می باشد. این کاور نیز قابلیت اضافه کردن عمر باتری دستگاه تا ۲.۵ ساعت را دارد. از دیگر لوازم جانبی معرفی شده می توان به یک داک جدید اشاره نمود که قابلیت های این تبلت را اضافه خواهد کرد. این داک به تنهایی دارای سه پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، یک mini DisplayPort، اترنت، ورودی و خروجی صوتی و پاور است. دارندگان این داک می توانند یک مانیتور مجزا با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را به آن متصل کنند.

این تبلت در چهار نسخه عرضه می شود، نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم و نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت رم. قیمت آن نیز ۸۹۹ دلار خواهد بود (ارزانترین مدل). پیش فروش این تبلت از فردا ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد شد و تاریخ عرضه آن ۲۲ اکتبر می باشد.

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.