مایکروسافت ۱۷ وصله امنیتی تازه داد

۱۹م آذر ،

وصله‌های ماه دسامبر مایکروسافت ۱۷ آسیب‌پذیری مختلف را در نرم افزارهای مختلف ساخت این شرکت برطرف می کند.
به گزارش فارس به نقل از ای ویک، از جمله سیستم عامل ها و نرم افزارهایی که قرار است برای آنها وصله های مختلفی عرضه شود می توان به نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز، نرم افزار اداری آفیس، ویندوز مدیا پلیر و مرورگر اینترنتی IE اشاره کرد.
همچنین در این مجموعه وصله ای برای مقابله با تروجان خطرناک دیوکو هم عرضه شده است. تعداد بولتن های ماه دسامبر مایکروسافت ۱۳ مورد است که سه تای آنها درجه بندی بسیار مهم و ۱۰ تای باقیمانده درجه بندی مهم دریافت کرده اند.
وصله های موجود در ۵ بولتن هم جلوی اجرای ناخواسته کدهای مخرب بر روی رایانه های کاربران را می گیرند. جالب انکه این نقص نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از XP به بعد را شامل می گردد.
از جمله نسخه های مختلف ویندوز که قرار است برای آنها وصله‌هایی عرضه شود می توان به ویندوز XP، سرور ۲۰۰۳، ویستا، سرور ۲۰۰۸، ۷، ۸، Server 2008 R2 ، سرور ۲۰۱۲ و ویندوز آر تی اشاره کرد.
وصله عرضه شده برای Exchange 2007 SP3 and 2010 SP1 & 2 هم جلوی نصب کدهای مخرب از سوی هکرها بر روی سرورهای وب و ایمیل را می گیرد. مایکروسافت به کاربران پیشنهاد کرده تمامی این وصله ها و به خصوص وصله های دارای درجه بندی بسیار مهم را بارگذاری و نصب کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.