ما به دستگاه امنیتی خود افتخار می کنیم

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: افتخار می کنیم که چنین دستگاه امنیتی داریم چرا که با تلاش های شبانه روزی خود درصدد حراست از مردم به خصوص دانشمندان هسته ای هستند.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اتفاقات اخیری که برای دانشمندان هسته‌ای کشورمان رخ‌داده است، اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران بیشترین تضرر را از این ترورها دیده و تشکیل کمیته صیانت از دانشمندان هسته‌ای امری نافذ و غیر قابل انکار است.
وی با تاکید بر اینکه جنبش‌های دانشجویی از قبل مترصد تشکیل چنین کمیته‌هایی بود، افزود: بارها به دستگاه های امنیتی تذکر داده بودیم که از دانشجویانی که دارای صبغه و تجربه علمی فراوان هستند و توانایی همکاری در زمینه های هسته ای را دارا هستند محافظت کنند.

ثابتی با ابراز خرسندی از اینکه مسئولین این طرح را مد نظر قرار داده‌اند، تصریح کرد: تنها انتقادی که در این زمینه مطرح بوده ،این است چرا بعد از اینکه چند تن از بهترین دانشمندان هسته‌ای را از دست داده ایم به فکر تشکیل کمیته صیانت از دانشمندان افتاده اند که خود جای سوال دارد؟

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: جنبش‌های دانشجویی از این به بعد با صدور بیانیه‌هایی مواضع خود را نسبت به روند تشکیل کمیته صیانت از دانشمندان را اعلام خواهند کرد و با نشست‌هایی که با مسئولین کشور خواهیم داشت راه کارهای خود را برای تسریع در روند تشکیل چنین کمیته‌هایی ارائه خواهیم داد.

ثابتی در پایان با‌ اشاره به توان‌ بالای سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی ترور دانشمندان خاطرنشان کرد: ما به قدرت دستگاه امنیتی‌خود اعتماد داشته و افتخار می‌کنیم که چنین دستگاه امنیتی در کشور فعالیت می کند چرا که با تلاش های شبانه روزی خود درصدد حراست از مردم به خصوص دانشمندان و نخبگان هستند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.