مبتکر طرح توزیع سیب زمینی در شب انتخابات ۸۸ لو رفت!

۱۶م دیماه ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار کهگیلویه و بواحمد تاکید کرد که توزیع سیب زمینی در آستانه انتخابات ۸۸ ریاست جمهوری به پیشنهاد وی صورت گرفته است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، ” سید حسین صابری ” در نشست ماهیانه خود با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در سالن استانداری استان گفت: مقدار بسیاری سیب زمینی در زمان استانداری من در لرستان مانده بود. من گفتم بدهید به بهزیستی و کمیته امداد که متاسفانه ده درصد هم مصرف نشد و اگر می پوسید بحران ایجاد میکرد. فقط بدشانسی این بود که درست در زمان انتخابات این مشکل به وجود آمد و ربطی به انتخابات نداشت.

وی با بیان اینکه توزیع سهام عدالت هیچ ربطی به انتخابات ندارد، اظهارداشت: عده ای در تلاشند که این اقدام عظیم دولت خدمتگزار را به انتخابات ربط دهند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تشریح چگونگی شکل گیری ۹ دی هم پرداخت و بیان داشت:نباید ۹ دی را به انتخابات متصل کرد. البته معتقدیم نباید مردم را هرروز به بهانه های مختلف به خیابان برای راهپیمایی کشاند و اگر چنین کاری را انجام دهیم مردم را خسته می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه من نگفتم که خاتمی در فتنه نبوده است، خاطرنشان کرد: در تصویرهای تلویزیونی و در درگیری‌ها تصویر خاتمی نیست ولی تصویر مهدی هاشمی و فائزه هاشمی وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعضی اشخاص نماز شب خود را طولانی می‌کنند تا نماز صبح شان قضا شود و معتقدیم در هر کشوری که گرانی و تورم آن به صفر برسد اقتصاد آن کشور مشکل دارد.

صابری در ادامه بدون اشاره به نام مدیر یا مدیرانی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بعضی از مدیران ۵۰ تومان کار میکنند ۵۰۰ تومان هزینه تشریفات و تبلیغات همان کارشان می گردد.

وی گفت: در زمینه تعطیلی پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد به جمع بندی نرسیدیم و تعطیلی پنج شنبه‌ها در بسیار از استانها اجرا نشده اگرچه اصفهان اجرا کرد و پشیمان شد.


خبرگزاری انتخاب | entekhab.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.