متلاشی شدن باند خرابکار در تبریز

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا گفت: بنا به گزارش منابع مردمی از تحرکات مشکوک باندی که قصد ایجاد ناامنی و اقدامات امنیتی داشتند، سربازان گمنام حضرت ولی عصر (ع) مرکز اطلاعات سپاه عاشورا طی یک عملیات دقیق اطلاعاتی توانستند عوامل این باند را قبل از ارتکاب به هر گونه اقدام در تبریز و چند شهر دیگر استانهای همجوار رصد و شناسایی و بموقع دستگیر کنند.

مهر:به همت سربازان گمنام حضرت ولی عصر (ع) وابسته به مرکز اطلاعات سپاه عاشورا، عوامل خرابکاری که قصد ایجاد ناامنی و ارتکاب اقدامات امنیتی داشتند در تبریز شناسایی و متلاشی شدند.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگویی با خبرنگاران در تبریز گفت: بنا به گزارش منابع مردمی از تحرکات مشکوک باندی که قصد ایجاد ناامنی و اقدامات امنیتی داشتند، سربازان گمنام حضرت ولی عصر (ع) مرکز اطلاعات سپاه عاشورا طی یک عملیات دقیق اطلاعاتی توانستند عوامل این باند را قبل از ارتکاب به هر گونه اقدام در تبریز و چند شهر دیگر استانهای همجوار رصد و شناسایی و بموقع دستگیر کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه با توجه به قرائن موجود این شبکه قصد داشت در ارتباط با آثار و اشیای باستانی نیز دست به یک سرقت بزرگ بزند، یادآور شد: اقلامی که از این باند کشف شد عبارتند از سلاح جنگی و شکاری، شوکر، اسپری بیهوش کننده، دوربین‌های نظامی، مهمات جنگی و شکاری و چاشنی‌های انفجاری که همراه با ده نفر از عوامل این باند تحویل مقامات قضایی استان شدند.

پورجمشیدیان در ادامه خواستار تعامل بیشتر مردم با مراکز اطلاعاتی و امنیتی شد و تصریح کرد: امروز بی‌تردید اگر انقلاب اسلامی ایران توانسته است پس از مواجهه با انواع دسیسه‌های مراکز اطلاعاتی استکبار جهانی استمرار یابد پس از عنایات الهی، در سایه اهتمام و تعامل مردمی است که برای شکل گیری این نظام الهی خون‌ها داده‌اند.

وی افزود: ضمن تقدیر از مردم بصیر و هشیار استان باز هم دعوت می‌شود هنگام دیدن تحرکات مشکوک، حتما با شماره تلفن ۱۱۴ تماس بگیرند تا سربازان گمنام حضرت ولی عصر (ع) بتوانند در اسرع وقت اقدامات امنیتی خود را انجام دهند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.