متون را سریع ترجمه کنید +دانلود

۲۳اردیبهشت،

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به اشخاص خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، یکی از مشکلاتی که اشخاص در ترجمه متون دارند نبود وسیله ای برای ترجمه کل آن است. بسیاری از دیکشنری های رایانه ای تنها کلمه ها را ترجمه می کنند که این بدرد اشخاصی که تسلط به زبان ندارند خوب نیست.

Client for Google Translate Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد و میتواند همه متون را به راحتی برای شما ترجمه کند.

این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار بسیاری را صرف ملاحظه وب پایگاه اینترنتی های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی ملاحظه کنند.

این نرم افزار را به اشخاصی که مجبورهستند از پایگاه اینترنتی های خارجی متونی را دریافت کنند و سپس آن ها را به زبان پارسی برگردانند پیشنهاد می کنیم. چرا که از بسیاری از ترجمه گرها بهتر عمل می کند.

برای دانلود اینجـــــــــــا را کلیک کنید.

رمز:mashreghnews.ir


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.