مجسمه های شگفت انگیز از بامبو +عکس

فروردین ۱۴۰۳

چوب همیشه در دست هنرمندان به یک اثر جاودان تبدیل می گردد زیرا آن ها می توانند چنان کاری با چوب انجام دهند که به نظر همه واقعی به نظر برسند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، بامبو گیاهی است که این روزها برای تزئین خانه از آن استفاده می گردد اما میتواند به یک ماده اولیه برای هنرنمایی نیز تبدیل شود. هنرمندانی در دنیا می باشند که با استفاده از بامبو مجسمه های جالبی می سازند.

“هوآن فونگ”یک هنرمند ویتنامی است که در کل کشور به عنوان یک هنرمند ماهر شناخته می گردد او در هفت سال قبل مجسمه های مختلفی به شکل صورت انسان از ریشه و چوب بامبو ساخته است که کاملا منحصر به فرد می باشند.

او در روستای “هوی آن” که به عنوان مرکز بامبوی دنیا شناخته می گردد زندگی می کند از این رو از ۱۵ سالگی کار با بامبو را آغاز کرده است. او در این مدت مجسمه هایی را ساخته است که هرکدام به شهرت خاصی در ویتنام رسیده اند.

این هنرمند بیش از ۳۰۰ نوع دهان و چشم ساخته است و با ترکیب کردن آن ها با یکدیگر مجسمه هایی تازه ساخته است. این روزها کارهای او در بسیاری از شهرهای ویتنام به فروش می رسد. بخش اعظمی از چهره ها با استفاده از ریشه بامبو ایجاد می گردد و مهمترین عنصر آن ها منحصر به فرد بودن هر چهره است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.