مجلس شکایت از مرادی را پس گرفت

جام جم آنلاین: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعلام کرد که مجلس از شکایتش از بهروز مرادی گذشت کرده است.

“علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس اظهار داشت: چندی پیش در مجلس آقای مرادی به خاطر بحثی که پیش آمده بود، مطالب ناصحیحی را مطرح کرد که خوب نبود و باعث شد که ما برای صیانت از حرمت مجلس از وی شکایت کنیم.

“بهروز مرادی” رئس سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها دی‌ماه سال گذشته در جلسه مجلس با ‌‌سید‌حسین حسینی نماینده فریمان درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده و واژه نامناسبی را در مورد مجلس به کار برده بود‌.

لاریجانی در ادامه جلسه امروز افزود: ‌هر‌چند که برای من هم سخت بود به خاطر وی این کار را بکنم ولی به خاطر مطالبی که گفته شده بود و حفظ حریم مجلس شکایتی از وی را مطرح کردیم که این شکایت هم مسیرش را طی کرد.

لاریجانی ادامه داد‌: آقای مرادی نامه‌ای نوشت و از اقدامی که انجام داده بود، معذرت‌خواهی کرد؛ آقای مرادی در نامه خود نوشته که به خاطر مطالب مطرح شده در جلسه و ناراحتی که پیدا کرده بودم، واژه‌ای را به کار بردم که اساعه ادب به مجلس شورای اسلامی بود‌ لذا لازم می‌دانم با توجه به اهمیت نهاد قانونگذاری و تعلق خاطر اینجانب در طول زندگی سیاسی به نظام مقدس اسلامی چنانچه به ساحت مجلس اساعه ادب شده، عذرخواهی کنم.

رئیس مجلس همچنین افزود: من ضمن تشکر از این فرهنگی که در کشور ایجاد شده که اگر کسی کار نادرستی را به خاطر عصبانیت انجام داد، عذرخواهی کند، از این کار تقدیر می‌کنیم و به خاطر همین با توجه به خدماتی که آقای مرادی در طول انقلاب اسلامی انجام داده و حرکت مجاهدانه‌ای را در زندگی‌اش داشته، ما هم از وی تقدیر و هم از آن شکایت گذشت می‌کنیم.

لاریجانی ضمن آرزوی توفیق برای مرادی و با بیان اینکه “ما هیچ نزاع شخصی نداشتیم، بلکه به خاطر مودت و دوستی که با وی از گذشته هم داشتیم، هیچ علاقه‌ای نداشتم که این کار صورت بگیرد‌”، بار دیگر دلیل شکایت ‌از مرادی را دفاع خود از ‌مجلس عنوان کرد و در عین حال گفت: ‌وقتی با این نامه مواجه شدیم، به پاس قدردانی از خدمات مجاهدانه وی از شکایت گذشت کردیم.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.