مجلس ورود سرنگ‌های آلوده چینی را پیگیری می‌کند

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به تکذیب سازمان غذاو دارو در خصوص واردات سرنگ‌های آلوده از کشور چین، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با قاطعیت پی گیر بوده و در صورت اثبات ورود سرنگ‌های آلوده بی‌شک سازمان‌های مربوط باید پاسخ‌گو باشند.

حمیدرضا عزیزی فارسانی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این مطلب که بحث سرنگ‌های آلوده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با دقت و کارشناسی در حال پی‌گیری است، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون گزارش شفافی در خصوص سرنگ‌های مذکور از سازمان استاندارد یا غذا و داروی وزارت بهداشت به کمیسیون بهداشت مجلس ارائه نشده تا بتوان در خصوص آن تصمیم‌گیری نهایی را اعلام کرد.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)،عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به تکذیب سازمان غذاو دارو در خصوص واردات سرنگ‌های آلوده از کشور چین، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با قاطعیت پیگیر این موضوع بوده و در صورت اثبات ورود سرنگ‌های آلوده بی‌شک سازمان‌های مربوطه در این زمینه باید پاسخ‌گو باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پاسخ به این سؤال که پرداخت یارانه به دارو به کجا رسید؟ افزود: مسئولان معتقد می باشند بخشی از یارانه دارو پرداخت شده اما متأسفانه در واقعیت ما تاکنون شاهد پرداخت ریالی بابت یارانه به دارو‌ نبود‌ه‌ایم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.