مجله تئاتر پخش نمی‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه تصویری مجله تئاتر که هر هفته چهارشنبه‌ها از شبکه ۴ پخش می‌‌شود در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن نمی‎رود.

نیما دهقان در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: برنامه تصویری مجله تئاتر در ایام ماه مبارک رمضان به سبب حجم برنامه‌ها روی آنتن نمی‌رود و در اولین چهارشنبه بعد از عید سعید فطر پخش برنامه آغاز خواهد شد.

دهقان در رابطه با تغییرات برنامه بعد از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در جلسه‌ای که ظرف چند روز آینده خواهیم داشت این مورد بررسی می‎شود اما تغییرات کلی را در برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد:تغییرات بخش محتوایی برنامه (موضوع، نحوه گزارش‌ها و نقد برنامه) و بخش شکلی (آیتم‌ها و دکور) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجله تخصصی تئاتر یک مجله تصویری است که به صورت هفتگی به مسائل صنفی، حرفه ای و تخصصی این هنر و نقد و بررسی آثار روی صحنه تئاتر می‌پردازد.

نقد حضوری نمایشهای روی صحنه که در آن یک منتقد با حضور در صحنه تئاتر در حال اجرا با تهیه کننده و کارگردان آن نمایش به گفت و گو می نشیند، اطلاع رسانی خبرها حوزه تئاتر در یک گفتگویی دوستانه از زبان چند خبرنگار حوزه تئاتر، خبرها شهرستانها که در آن وضعیت تئاتردر شهرستانها در گفت وگو با هنرمندان و پیشکسوتان تئاتری آن شهر بررسی میشود و خبرها بین الملل تئاتری جهان از جمله بخش های این مجله تصویری است.

همچنین در برنامه مسابقه ای پخش می گردد که بخش هایی از یک نمایش یا تئاتر قدیمی پخش و مخاطبان با ارسال پیامک در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

حدود هشتاد درصد عوامل و کسانی که در این برنامه حضور دارند در حوزه تئاتر فعالیت می کنند.

“مجله تخصصی تئاتر” به تهیه کنندگی نیما دهقان کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه ۴ سیما است این برنامه چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ به روی آنتن شبکه ۴ می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.