مجمع عمومی عادی مبارک یونیما برگزار می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مرکز اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی در ایران (یونیما) مجمع عمومی عادی خود را شنبه ۳۰ آذرماه، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین/ این مجمع با توجه به پایان فعالیت چهار ساله هیات مدیره مبارک یونیما و ضرورت تجمع و هم‌اندیشی برای استماع گزارش هیات مدیره و بازرس و انتخاب هیات مدیره و بازرس دوره تازه با حضور اعضا برپا می‌شود.

اعضاء باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس

حضور به موقع همگی همکاران برای رسیدن به حدنصاب لازم در صورتی که حضور عضوی در مجمع میسر نباشد، وی می تواند حق حضور و اعمال رای از سوی خود را به نماینده تام الاختیارش واگذار کند. هر فرد می‌تواند وکیل دو عضو دیگر باشد.

همراه داشتن کارت عضویت حضار و برگه کتبی واگذاری حق عضویت و اصل کارت عضو غایب برای نماینده وی، الزامی است.

پرداخت حق عضویت تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی () و تأیید آن از سوی مسئول امور مالی مبارک یونیما به منزله عضویت و اجازه حق رای اعضا خواهد بود. (چنانچه اعضا رسید پرداخت حق عضویت خود را به دفتر یونیما تحویل نداده­اند، باید در روز مجمع آن را به همراه داشته باشند.

اعضایی که خواستار نامزدی در انتخابات دور تازه هیئت مدیره و بازرس اند، باید فرم مربوط به نامزد شدن را، که روی پایگاه اینترنتی مبارک یونیما – unima.ir – آمده تکمیل و تا ۲۰ آذرماه به نشانی الکترونیکی mobarakunima@gmail.com ارسال کنند.

لازم به یادآوری است، اعضای مجمع باید شنبه، ۳۰ آذرماه، ساعت ۱۵ در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنرمندان، خانه هنرمندان ایران حضور یابند.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.