مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران لغو شد

مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران لغو شدمجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران لغو شد
تاریخ درج : ۲۴ مهر
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : در حالی که قرار بود امروز(دوشنبه ۲۴ مهر ماه) مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران برگزار شود، این نشست لغو شد.

به گزارش سینمانگار، مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران لغو شد.

در حالی که قرار بود امروز(دوشنبه ۲۴ مهر ماه) مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران برگزار شود، جابر قاسمعلی رئیس شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران در اطلاعیه‌ ای خطاب به اعضای این کانون نوشت: جلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم که قرار بود در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۷/۹۱ برگزار شود، ملغی اعلام می شود و دلائل آن متعاقباً به اطلاع اعضای محترم کانون خواهد رسید.

در همین حال، شورای مرکزی و بازرس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در پی دخالت فراقانونی معاون فعالیت های سازمان سینمایی برای جلوگیری از برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایرن، ارسال پیامک های جعلی به اعضای کانون فیلمنامه نویسان و نیز تهدیدهای ضمنی، در پیروی از مشی عمومی جامعه اصناف سینمای ایران مبنی بر حفظ آرامش در شرایط فعلی سینمای ایران، شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم را تا اطلاع ثانوی به تعویق می اندازد. این شورا حق پیگیری قضایی در مورد دخالت های فراقانونی را برای خود محفوظ می دارد.

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.