مجمع مشترک شورای عالی بسیج ورزشکاران استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری آریا – مجمع مشترک شورای عالی بسیج ورزشکاران استان مرکزی و شوراهای شهرستانی ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله استان مرکزی در این نشست گفت: این مجمع به مناسبت چهاردهم شهریور روز بسیج ورزشکاران برگزار شد که امید می‌رود تصمیمات خوب و مؤثری در خصوص بسیج جوانان و ورزشکاران گرفته شود.
علی ذوالفقاری اظهار داشت: راه‌اندازی رسمی شوراهای بسیج ورزشکاران شهرستان‌ها از طریق ثبت احکام مسئولیت آن‌ها، تقدیر و تشکر از سرگروه‌های نمونه صالحین شهرستان‌ها، تاکید بر تحقق فرمایشات بصیرتی و معرفتی مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل و جذب جوانان به حلقه‌های صالحین ورزشکاران و همچنین سالم‌سازی اماکن ورزشی به واسطه ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی ورزشکاران از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: امسال رسماً کار ۳۶ حلقه صالحین و تربیت نیروهای کارآمد توسط تیم‌های ورزشی انجام شده است که با استفاده از نخبگان ورزشی متعهد به امر ورزش و اخلاق‌گرایی در ورزش این نیروها ساماندهی خواهند شد.
ذوالفقاری پیرامون فعالیت‌های ورزشی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه روح‌الله علاوه بر توجه گسترده نسبت به گسترش ورزش‌های همگانی در ورزش قهرمانی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشته است و با در اختیار داشتن تیم‌های تکواندو، کاراته، کشتی، تیراندازی، باستانی و پهلوانی، فوتبال و فوتسال و …سعی در پرورش استعدادهای بسیجی نخبه دارد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.