مجموعه “تاریخ شفاهی” پیش از انقلاب ویراستاری می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مجموعه “تاریخ شفاهی” پیش از انقلاب که به همت و سفارش دفتر تاریخ شفاهی سازمان اسناد کتابخانه ملی جمع آوری شده، ویراستاری می شود.

مقداد منتظری، ویراستار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به آغاز مرحله ویراستاری مجموعه “تاریخ شفاهی” پیش از انقلاب، افزود: این مجموعه تاریخی مرتبط با روزهای پیش از شکوفایی انقلاب اسلامی شامل مصاحبه هایی با افراد متشخص رژیم پهلوی است.
وی گفت: هم اکنون یک عنوان از عناوین چند گانه گردآوری شده با عنوان مجموعه “تاریخ شفاهی” پیش از انقلاب بر روی میز کاری من قرار گرفته است.
این ویراستار در پاسخ به این سوال که آیا می تواند عنوان این کتاب یا نام برخی از افراد مصاحبه شونده در قالب مجموعه “تاریخ شفاهی” پیش از انقلاب را نام ببرد، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل ممانعت دفتر “تاریخ شفاهی” سازمان اسناد کتابخانه ملی از اعلام عناوین کتاب های گردآوری شده و نام مصاحبه شوندگان مجوز اعلام این اسامی را ندارم.
وی در پایان به مسئولیت خود به عنوان سر ویراستار در انتشارات شاهد مرتبط با بنیاد شهید اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون ویراستاری هیچ کتابی را در انتشارات شاهد بر عهده ندارم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.