مجهزترین خانه بوکس کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود

۲۵خردادماه،

بزودی مجهزترین خانه بوکس کشور در کرمانشاه افتتاح می گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، رضا شیروندی،‌ سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:‌ این پروژه ورزشی در مساحتی بالغ بر ۱۷۲۰ متر مربع و با اعتباری برابر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده است، اظهار کرد: پیش بینی ما اتمام پروژه طی یک دوره زمانی یک سال و نیم بود، اما با توجه به اینکه اعتبارات ساخت طی چند مرحله تخصیص یافته است، هم اکنون شاهد اتمام آن هستیم.

شیروندی با اشاره به اینکه این سالن یکی از مجهزترین و بهترین خانه های اختصاصی بوکس در کشور است تاکید کرد: این سالن به امکاناتی نظیر سالن مجهز بدنسازی، مهمانسرا، قسمت اداری، سالن جلسات و کنفرانس، دو رینگ مسابقاتی استاندارد، سکوی ویژه تماشاگران مجهز به صندلی و سایر امکانات دیگر تجهیز شده است.

وی در ادامه بوکس کرمانشاه را یکی از قطب های مطرح کشور دانست و گفت: بوکس کرمانشاه همواره یکی از استانهای مطرح کشور بوده است و ورزشکاران این استان در تیم های ملی بوکس از جایگاه مناسب برخوردارند.

وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح خانه بوکس کرمانشاه، علاوه بر رفع مشکل کمبود فضای تمرینی و مسابقاتی، بوکس کرمانشاه جایگاه خود را در عرصه کشوری و بین المللی بیش از پیش ارتقاء دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.