مجیدی:درهر شرایط خواهان پیشرفت استقلال هستم

 به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با برنامه ۹۰ گفت: من به خاطر استقلال و هوادارانش می‌ خواستم به این تیم برگردم. به دفتر فتح الله زاده رفتم تا قرارداد امضا کنم اما او به من گفت قلعه نویی گفته کاپیتان تیم من جواد نکونام است. نکونام بازیکن بزرگی و کاپیتان تیم ملی هم است اما استقلال چارچوب خودش را دارد. احساس کردم اگر این مسئله را قبول کنم به هواداران و تاریخچه استقلال بی احترامی کرده ام.

 وی ادامه داد: دفعه اولی نیست که می خواستم کاپیتان شوم و یا بازیکن با سابقه تر از من در تیم باشد، به ذهنم هم خطور نمی کرد که بخواهم بحث کاپیتانی را مطرح کنم. از دوستان می خواهم اگر با بازیکان صادق نیستند حداقل با مردم  صادق باشند.

 مجیدی در مورد اینکه اگر بخاطر هواداران به استقلال برگشتی چرا فصل قبل در اوج نیاز این تیم را تنها گذاشتی، تصریح کرد: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ هست که به یک فرد وابسته نباشد. ما ۹ امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر بودیم و استقلال به یک فرد متکی نیست. من دلیل رفتنم را نمی گویم ولی دلیل آمدنم را گفتم و می خواستم فقط در مورد اتفاق های این فصل صحبت کنم.

 وی در مورد اینکه هواداران همان هواداران هستند، گفت: من منتی سر استقلال نمی گذارم. هر چه دارم از استقلال است و اگر امسال خداحافظی نکنم سال آینده از فوتبال خداحافظی می کنم و مثل برخی نیستم که بخواهم نوه و نتیجه و نبیره شان در استقلال باشد یا فقط زمانی که در استقلال هستم این تیم موفق  شود. مردم ما باهوش هستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.