مجیدی در آستانه ثبت رکوردی تاریخی برای استقلال در لیگ برتر

فرهاد مجیدی با ادامه روند نباختن تیمش در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند رکورد جدیدی در شکست ناپذیری استقلال در این مسابقات به دست آورد.

مجیدی در آستانه ثبت رکوردی تاریخی برای استقلال در لیگ برتر

به گزارش ممتاز نیوز، استقلال و سپاهان دیروز (سه‌شنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود استقلال به پایان رسید. تک گل استقلال را جعفر سلمانی در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند. با این نتیجه استقلال ۲۰ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

استقلال با این پیروزی موفق شد در ۱۰ بازی اخیر رقابت‌های لیگ برتر، بدون شکست به کار خود ادامه دهد و با ۵ پیروزی و ۵ تساوی در صدر جدول مسابقات  قرار بگیرد.

روند شکست ناپذیری استقلال باعث شد تا سری به عملکرد شکست ناپذیری در ۲۰ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بزنیم. طی بررسی‌های انجام شده، آخرین فصلی که استقلال توانست به رکورد جدیدی از روند شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های اول لیگ برسد، به فصل نهم لیگ برتر بازمی‌گردد که آبی‌پوشان مثل این فصل در ۱۰ بازی اول خود طعم باخت را نچشیدند.

فرهاد مجیدی و استقلال نیز در این فصل با نباختن در ۱۰ بازی اول خود، موفق شدند هم تراز فصل نهم خود در رقابت‌های لیگ شوند که در آن دوره استقلال در ۱۰ بازی اول خود شکست‌ناپذیر شد و با این روند، آبی‌پوشان با کسب نتیجه پیروزی یا تساوی مقابل تیم شهرخودرو در هفته یازدهم می‌تواند در ۱۱ بازی اول خود در لیگ برتر شکست‌ناپذیر شوند و رکورد تازه‌ای برای خود به ثبت برسانند.

روند شکست ناپذیری استقلال در ۲۰ فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است.

فصل ۲۰: بازی اول

فصل ۱۹: شکست در بازی اول

فصل ۱۸: بازی سوم

فصل ۱۷: شکست در بازی اول

فصل ۱۶: بازی اول

فصل ۱۵: بازی دوم

فصل ۱۴: بازی دوم

فصل ۱۳: بازی اول

فصل ۱۲: بازی اول

فصل ۱۱: بازی پنجم

فصل ۱۰: بازی اول

فصل ۹: بازی دهم

فصل ۸: بازی اول

فصل ۷: بازی اول

فصل ۶: بازی هفتم

فصل ۵: بازی اول

فصل ۴: بازی هفتم

فصل ۳: بازی چهارم

فصل ۲: بازی اول

فصل ۱: بازی اول

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.