محافظه کاری از نوع علی پروین!

جام جم آنلاین: علی پروین عضو هیات مدیره پرسپولیس با آنکه در حاشیه اولین تمرین رسمی سرخها تاکید کرده بود که صد سال دیگر نیز نظرش بر روی مربی داخلی است، در فاصله چند ساعت این نظرش را تعدیل کرد و گفت البته من با مربی درجه سه و چهار خارجی مخالفم ، اما اگر قرار بر آمدن یک مربی درجه یک خارجی برای پرسپولیس باشد، با آن موافقم!

شاید شما هم که صحبت‌های اولیه پروین را خوانده اید ، پیش خود فکر می‌کنید که چرا علی آقا زود حرفش را پس گرفته و تغییر موضع داده است، آن هم در حالی که همیشه اسطوره سرخ ها تاکید کرده است؛ حرف مرد یکی است. هر چند که گذر زمان و بنا بر شرایط، خیلی از آدم ها دست به عصا و محافظه کار می شوند، اما از پروین بعید به نظر می رسد که خیلی سریع مواضع اولیه اش را تعدیل کند.

این وسط نکته‌ای که حایز اهمیت و توجه است اینکه علی آقا صبح روز شنبه گفته بود مصطفی دنیزلی را با هزاران امید در نیم فصل دوم لیگ یازدهم به پرسپولیس آوردیم که به تیم کمک کرده و آن را از بحران خارج کند، اما نه تنها اینطور نشد، بلکه پرسپولیس در هفته‌های آخر به چنان روزی افتاد که در چهار بازی ، ۴ تا ۴ تا گل خورد و وضعیت به گونه‌ای شده بود که من جرات بیرون آمدن از خانه و نگاه کردن تو چشم مردم را نداشتم.

 اما در فاصله چند ساعت از این اظهار نظر صریح و از آنجا که این مساله با سیاست‌‌های کاری و اعلام شده محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همخوانی نداشت، با تذکر رویانیان یا قائم مقام او، پروین خیلی زود از موضع اولیه خود برگشت تا اجازه ندهد رابطه اش با رویانیان شکرآب شود.

 این سوال در اینجا مطرح می‌شود که از نظر علی پروین مربی درجه یک خارجی کیست؟ چون وقتی او از عملکرد مصطفی دنیزلی ناراضی بوده و صریح به انتقاد از او می‌پردازد، به یک معنا معنایش این است که از نظر علی پروین، مصطفی دنیزلی مربی درجه یک خارجی نیست و اصولا چنین مربیانی نمی‌توانند پرسپولیس را به مقصود برسانند. به هر حال و در شرایطی که گفته شده امروز خوزه مانوئل پرتغالی نیز جهت گفتگو با مسوولان پرسپولیس و بازدید از امکانات باشگاه به تهران خواهد آمد، باید صبر کرد که تا پایان امروز از بین او، کالدرون آرژانتینی و برونو متسوی فرانسوی، کدامیک بعنوان سرمربی جدید سرخ‌ها معرفی خواهند شد.

حجت اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.