محاکمه ویژه عامل جنایت گاندی

محاکمه ویژه عامل جنایت گاندیمحاکمه ویژه عامل جنایت گاندی

قاضی افتخاری در این باره به مهر گفت: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که پس از بررسی برای محاکمه در اختیار شعبه ۷۱ دادگاه کیفری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت این پرونده، قرار است در بخش فوق‌العاده و در کمتر از یک ماه جلسه دادگاه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شود.دارا چهارم اردیبهشت امسال به بهانه پارک کردن خودروی ۲۰۶ یک دختر دانشجو پشت فرمان خودروی او نشست و در اقدامی جنون‌آمیز با رد شدن از روی دختر جوان، او را به قتل رساند و خودروی او را سرقت کرد. متهم سپس با همدستی یکی از دوستانش با این خودرو تلفن همراه عابری را سرقت کردند.

دارا پس از دستگیری با اعتراف به این جنایت گفت: روز حادثه همراه دوستم ماده مخدر شیشه مصرف کردم، آن روز با دختر مورد علاقه‌ام قرار داشتم و به همین دلیل به سمت خانه حرکت کردم تا از مادرم ماشین بگیرم، اما او گفت ماشین را لازم دارد. داخل کوچه که شدم، دختر جوانی در حال پارک خودروی ۲۰۶ خود بود. آینه خودرو به دیوار گرفت و از او که برای رفتن به آموزشگاه زبان عجله داشت، خواستم اجازه دهد تا خودرو را پارک کنم.

قاتل ادامه داد: وقتی پشت فرمان نشستم. تلفن همراه او زنگ خورد و مشغول صحبت شد. خیلی استرس داشتم و چون قرارم دیر شده بود، به فکر سرقت خودرو افتادم. کمی جلو رفتم و دنده عقب گرفتم.متهم افزود: دختر جوان با مشاهده این صحنه به سمت خودرو آمد که گلگیر سمت راست ماشین به پای او اصابت کرد و سرش به یک خودروی ریو که در کوچه پارک بود، خورد. مردم نیز با مشاهده این صحنه به طرف من حمله‌ور شده و با مشت و لگد به خودرو ضربه می‌زدند تا آن را متوقف کنم اما من به سمت خیابان توانیر رفته و از طریق اتوبان حکیم متواری شدم.

در پی این جنایت دلخراش که احساسات عمومی مردم جریحه‌دار شده بود، کاراگاهان شعبه ۱۰ پلیس آگاهی عامل جنایت را دستگیر کردند و قاضی امیرآبادی، سرپرست دادسرای جنایی هنگام باز سازی صحنه جنایت، از رسیدگی ویژه به پرونده و ارسال به دادگاه کیفری خبر داده بود.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.