محدوده‌ تردد خودورهای وارداتی در ماکو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 محدوده‌ تردد خودورهای وارداتی در ماکو

محدوده‌ تردد خودورهای وارداتی در ماکو

ممتازنیوز: مدیرعامل منطقه‌ی آزاد تجاری ماکو از مشخص شدن محدوده‌ی تردد خودورهای وارداتی منطقه‌ی آزاد تجاری ماکو خبر داد و گفت: شهروندان منطقه‌ی آزاد تجاری ماکو فقط چهار تا شش میلیون تومان عوارض شماره‌گذاری برای واردات خودروهای سواری می‌پردازند.

به گزارش «پرشین خودرو»، علیزاده به ایسنا گفت: با توجه به پیگیری‌ها همه‌ی مراحل مربوط به واردات خودرو به منطقه‌ی آزاد تجاری، صنعتی ماکو به پایان رسید.
وی خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی‌ها با فرماندهی پلیس راهور و موسسه‌ی راهگشا در خصوص شماره‌گذاری خودروهای وارداتی پیش‌بینی می‌شود که حداکثر تا مرداد امسال اولین گروه خودروهای خارجی توسط اشخاص حقیقی و نمایندگی‌های مجاز وارد منطقه‌ی آزاد ماکو شود تا عموم از آن استفاده کنند.
مدیرعامل منطقه‌ی آزاد تجاری، صنعتی ماکو با اشاره به این‌که هیچ عوارض گمرکی و سود بازرگانی برای خودروهای وارداتی به منطقه‌ی آزاد دریافت نمی‌شود، افزود: فقط مبلغ ناچیزی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون ریال بابت عوارض شماره‌گذاری و… برای خودروهای سواری اخذ می‌شود.
وی گفت: محدوده‌ی تردد خودروهای منطقه‌ی آزاد ماکو تا شعاع یک کیلومتری مرگنلر شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت است که سازمان منطقه‌ی آزاد ماکو مکاتبات و پیگیری‌های لازم از طریق دبیرخانه‌ی شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی با هیئت وزیران انجام داده که در صورت تصویب هیئت وزیران محدوده‌ی تردد تا مرکز استان افزایش یابد.
علیزاده یادآور شد: طبق قوانین موجود خروج خودروهای مذکور از منطقه‌ی آزاد به سرزمین اصلی، یک ماه در سال طی تشریفات قانونی مجاز است که تمدید این مدت تا یک ماه دیگر طبق شرایطی امکانپذیر خواهد بود.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.