محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی در روز قدس خبر داد و گفت: این محدودیت های ترافیکی در مسیرهای سه گانه راهپیمایی در رشت اعمال می شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در رشت

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان شامل اعمال محدودیت‌های توقف، تردد و همچنین روانسازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری محل راهپیمایی در شهر رشت است.

وی در ادامه تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۶:۰۰ صبح در مسیرهای سه گانه شامل میدان شهدای ذهاب(شهرداری) – خیابان امام خمینی(ره) – میدان فرهنگ و میدان مصلی، سپاه پاسداران – میدان پاسداران – خیابان آزادگان – میدان فرهنگ و میدان مصلی و ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان پرستار – میدان فرهنگ و میدان مصلی اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: محدودیت‌ها تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت.

طالبی با اشاره به اینکه در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای راهپیمایی، پلیس با استفاده از جرثقیل آنها را جابه‌جا می‌کند، خاطرنشان کرد: بنابراین انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری برای توقف استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.